خبرگزاری کار ایران

بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو؛

میراسماعیلی: جودوی ایران در جنگی نابرابر قرار دارد/ تعلیق رفع شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۱۱۷

رئیس فدراسیون جودو با بیان اینکه ملی پوشان این رشته از چهار سال پیش در رویدادی شرکت نداشتند، گفت: در جنگی نابرابر هستیم. اما ملی پوشان ایران با قدرت مبارزه خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، آرش میر اسماعیلی در حاشیه برگزاری مسابقات جودو بازی‌های آسیایی گفت: جودوی ایران با ۴ سال تعلیق روبرو بوده و تنها یک هفته از رفع تعلیق آن می‌گذرد.

وی با بیان این مطلب که ایران در رشته جودو با چهار ملی پوش به مصاف حریفان خود می‌رود، متذکر شد: جودوکاران ایران در جنگ نابرابری قرار دارند، اما با قدرت در میدان حضور خواهند یافت.

رئیس فدراسیون جودو با تاکید براین نکته که جودو ایران بی قید و شرط رفع تعلیق شده است، حواشی در این خصوص را بی پایه و اساس دانست و توضیح داد: دبیر کل فدراسیون آسیایی در سالن مسابقات حضور دارد و با رایزنی‌هایی که با مسؤولان جهانی داشتیم تعلیق‌ها کاملاً رفع شده است.

میر اسماعیلی اعلام کرد: امروز در وزن -۶۶ کیلوگرم به مصاف یکی از جودوکاران مطرح کره شمالی خواهد رفت. نماینده سبک وزن ایران مصاف سختی را پیش رو خواهد داشت اما او بسیار تمرین و تلاش کرده است.

رئیس فدراسیون جودو متذکر شد: جودوکاران ایرانی ۴ سال است که هیچ میدان رسمی ندیده اند و این کار را برای ورزشکاران ایران بسیار سخت می‌کند با این وجود ورزشکاران ایران بسیار خوب و با انگیزه هستند.

وی یادآور شد: فردا دوشنبه سوم مهرماه کاپیتان جودو ایران مهدی فتحی پور در وزن -۸۱ کیلوگرم در برابر جودوکاری از عراق قرار خواهد گرفت.

میر اسماعیلی در خصوص تنها دختر جودو کار ایرانی در این رویداد گفت: دختر تاریخ ساز ایران مریم بربط با قزاقستان مسابقه می‌دهد، او بسیار پرتلاش و با انگیزه است در وزن ۹۰ کیلوگرم نیز قاسم باغچقی با حریفی از فلسطین دیدار می‌کند و در صورت پیروزی باید با حریف عنوان دار قزاقستان مصاف کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز