خبرگزاری کار ایران

ناگلزمان دروازه‌بان اول تیم ملی آلمان را انتخاب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۸۶۷

یولیان ناگلزمان از مارک آندره تراشتگن به عنوان دروازه بان شماره یک در تیم ملی آلمان استفاده خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، مارک آندره تراشتگن تقریباً یک دوران حرفه‌ای طول کشید تا دروازه‌بان اصلی تیم ملی آلمان شود، موقعیتی که مانوئل نویر در آن بدون تغییر به نظر می رسید.

او در اردوی اخیر ژرمن‌ها گفت:"بله، در این لحظه من شماره یک هستم. مدت‌ها منتظر این لحظه بودم و فکر می‌کنم می‌توانم از آن استفاده کنم."

آخرین نتایج، به خصوص شکست مقابل ژاپن، به قیمت اخراج هانسی فلیک تمام شد که یولیان ناگلزمان به عنوان جایگزین او انتخاب شده است. سرمربی سابق بایرن اکنون مسئولیت تداوم حضور دروازه بان بارسا در تیم ملی آلمان را برعهده دارد.

ناگلزمان در طول مراسم معارفه خود مجبور شد به بسیاری از موضوعاتی که تیم ملی را احاطه کرده‌اند، بپردازد. او درباره غیبت نویر و حضور تراشتگن گفت:"بسیار خوش شانس هستیم، نه تنها این دو را داریم، بلکه دروازه بان‌های مهم دیگری را هم داریم."

با این حال، مسابقات اخیر به نفع تراشتگن خواهد بود. و فراتر از نویر هنوز به صورت کامل بهبود نیافته، رابطه بین او و ناگلزمان در بایرن بسیار تحت تأثیر قرار گرفته بود.

توضیح این اتفاقا در تصمیم ناگلزمان برای کنار گذاشتن مربی دروازه‌بانان وقت، تونی تاپالوویچ، است که مانوئل نویر رابطه بسیار خوبی با آن داشت و اخراج او را نپذیرفت. از آن زمان تنش بین این دو آشکار شد.

با توجه به اینکه مشخص نیست نویر پسر از مصدومیت بتواند یک دروازه‌بان قابل اطمینان باشد، تداوم تراشتگن به عنوان شماره یک در تیم ملی منطقی‌ترین انتخاب به نظر می‌رسد.

این دروازه‌بان در لیست ناگلزمان برای بازی‌های دوستانه مقابل آمریکا و مکزیک در ماه اکتبر حضور خواهند داشت و همه چیز نشان می‌دهد که او بار دیگر دروازه‌بان اصلی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز