خبرگزاری کار ایران

سولشر: انتخاب‌نکردن رونالدو بسیار سخت بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۳۰۶

از نظر اوله‌گونار سولشر تصمیم منچستریونایتد برای بازگرداندن رونالدو به اولدترافورد اشتباه بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از تلگراف، پس از بازگشت رونالدو به منچستریونایتد، سرمربی این تیم دو بار تغییر کرد و در نهایت این بازیکن پرتغالی با جنجال زیاد این باشگاه لیگ برتری را ترک کرد. اوله‌گونار سولشر اعتراف کرد که انتخاب‌نکردن رونالدو بسیار سخت بود؛ چرا که آن زمان هنوز یکی از بهترین‌های جهان بود.

رونالدو سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹ برای این باشگاه انگلیسی بازی کرد و اوت ۲۰۲۱ به این تیم بازگشت و در اولین فصل پس از بازگشتش ۲۴ گل به ثمر رساند. سولشر به دلیل ناکامی‌ها نوامبر ۲۰۲۱ اخراج شد. رونالدو هم درست یک سال بعد یعنی در نوامبر ۲۰۲۲، پس از اختلاف نظر با اریک تن‌هاخ، سرمربی هلندی، مصاحبه‌ای پر سر و صدا انجام داد که در آن باشگاه را به خیانت متهم کرد. منچستریونایتد هم پس از انتشار گفت‌وگوی رونالدو با پیرس مورگان، خبرنگار سرشناس انگلیسی، قرارداد CR7 را فسخ کرد.

سولشر درباره بازگشت رونالدو به جمع شیاطین سرخ گفت: وقتی قرار شد رونالدو را به خدمت بگیریم خیلی فکر کردم. امتناع از آن بسیار دشوار بود و احساس می‌کردم باید او را جذب کنیم اما معلوم شد که تصمیم اشتباهی بوده است. وقتی او قرارداد بست و هواداران در روز پیروزی چهار بر یک برابر نیوکاسل او را بارها تشویق کردند حس خیلی خوبی داشت و خود رونالدو هم احساس خوبی را تجربه کرد. رونالدو آن زمان یکی از بهترین گلزنان جهان بود و قدرتمند به نظر می‌رسید.

پس از سولشر، رالف رانگنیک، هدایت شیاطین سرخ را بر عهده گرفت که تیم با او ششم شد و در ادامه اریک تن هاخ به باشگاه آمد که رونالدو بلافاصله با او دچار مشکل شد.

رونالدو از دسامبر ۲۰۲۲ در النصر عربستان بازی می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز