خبرگزاری کار ایران

ستاره آرسنال در لیست چلسی و بایرن مونیخ

کد خبر : ۱۳۹۸۶۲۲

آرون رمزدیل، دروازه بان آرسنال، پس از تصمیم اخیر میکل آرتتا موردتوجه چلسی و بایرن مونیخ قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، آینده آرون رمزدیل، دروازه بان آرسنال، پس از نامشخص شدن نقش او به عنوان گزینه اول میکل آرتتا، توسط باشگاه های مطرح انگلیس زیر نظر گرفته می‌شود.

داوید رایا، خرید تابستانی، اولین بازی خود را به جای رمزدیل برای توپچی‌ها در پیروزی 1-0 مقابل اورتون انجام داد.

تصمیم میکل آرتتا برای فیکس شدن رایا در گودیسون پارک، موقعیت رمزدیل را در برنامه‌های این سرمربی با تردید مواجه کرده است.

قبل و بعد از پیروزی در گودیسون پارک، آرتتا اعلام کرد که در این فصل به دنبال استفاده چرخشی رایا و رمزدیل خواهد بود. او همچنین اشاره کرد که آماده است تا در طول مسابقات این کار را به طور متناوب انجام بدهد.

به نظر می رسد این اظهار نظر آرتتا نشان می‌دهد که رمزدیل هنوز نقش مهمی برای توپچی‌ها در این فصل دارد.

با این وجود، وضعیت رمزدیل برای تعدادی از تیم‌های مطرح جالب است. طبق گزارش میل اسپورت چلسی و بایرن مونیخ از جمله تیم‌هایی هستند که وضعیت رمزدیل را زیر نظر دارند.

چلسی رابرت سانچز را در تابستان از برایتون به خدمت گرفت اما همچنان برای تقویت گزینه های دروازه بانی خود آماده است. همچنین بایرن به دنبال جانشینی مطمئن برای مانوئل نویر است که در ماه مارس 38 ساله می شود.

با توجه به اظهارات آرتتا در مورد نحوه نگرش او به پست دروازه‌بانی، این احتمال وجود دارد که هرگونه علاقه به رمزدیل در ژانویه رد شود.

اما باید دید در صورتی که آرسنال در تابستان آینده پیشنهادی بیش از 70 میلیون یورو برای رمزدیل دریافت کند، چه واکنشی نشان خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز