خبرگزاری کار ایران

سیمئونه: ساری الگوی من است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۶۰۷

دیه‌گو سیمئونه پیش از دیدار اتلتیکومادرید برابر لاتزیو اعتراف کرد که از شیوه بازی مائوریتسیو ساری برای پیشرفت تیمش الهام گرفته است.

به گزارش ایلنا، دیه‌گو سیمئونه می‌گوید که هم اتلتیکو مادرید و هم لاتزیو فصل را خوب شروع نکرده‌اند و تاکید کرد که «این که چگونه شروع می‌کنی» زیاد مهم نیست.

لاتزیو 3 بازی از 4 بازی ابتدایی فصل جدید را باخته و تنها طعم پیروزی را در پیروزی 2-1 مقابل ناپولی قبل از فیفادی چشید. تیم مائوریتسیو ساری مقابل جنوا، لچه و یوونتوس شکست خورده است.

اتلتیکو هم در لالیگا شروع خوبی را تجربه نکرده است و از 4 بازی اول 7 امتیاز کسب کرده است. تیم اسپانیایی به تازگی در خارج از خانه مقابل والنسیا شکست ناامیدکننده 3-0 را متحمل شد.

سیمئونه در کنفرانس مطبوعاتی ابتدا در مورد آنچه که پس از باخت اتلتیکو مقابل والنسیا باید تغییر کند، صحبت کرد:"شکست سختی بود. خوب شروع کردیم، اما نمی‌دانستیم چگونه واکنش نشان دهیم. به تیم اعتماد دارم. حالا ما لیگ قهرمانان را داریم و باید به این رقابت ها فکر کنیم."

سرمربی آرژانتینی سپس به شروع ضعیف لاتزیو در فصل و تحسین خود از مربی ساری اشاره کرد:"همیشه شیوه بازی تیم‌های ساری را دوست داشتم، همیشه او را دنبال می‌کردم.  من هم از او برای پیشرفت تیمم الهام گرفتم.  لاتزیو خوب دفاع می کند، آن‌ها به دنبال برتری عددی هستند و بازیکنان خطرناکی دارند. آن‌ها تیمی هستند که می دانند دقیقا چه می‌خواهند، سعی خواهیم کرد به آن‌ها صدمه بزنیم. آن‌ها به یوونتوس باختند، اما چهره واقعی آن‌ها همان تیمی است که ناپولی‌ را شکست داد. هر دوی ما فصل را خوب شروع نکردیم اما مهم این است که چگونه به پایان برسی، نه اینکه چگونه شروع کنی."

او در مورد احساس بازگشت به ورزشگاه المپیکو، گفت:"پوست تنم مور مور می‌شود. همه چیز من را به سال‌های خارق‌العاده فوتبالم بازمی‌گرداند. طرفدارانی که از روز اول همیشه من را دوست داشته اند. ما در یک دوره زیبا قهرمان شدیم. خاطرات خوبی دارم، مطمئنم فردا همدیگر را در زمین می بینیم.  از هواداران برای تمام محبتی که همیشه دریافت کرده ام، تشکر می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز