خبرگزاری کار ایران

یک و نیم روز جنجالی با سی آر سون

رونالدو تحت حفاظت امنیتی در تهران (گزارش)

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۱۶۳

تیم پرسپولیس در اولین دیدار لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان می رود.

به گزارش ایلنا، طبق برنامه تیم النصر در لیگ قهرمانان آسیا قرار است که این تیم امروز با جت اختصاصی به تهران بیاید. شاید تا دو سال پیش آمدن تیمی مثل النصر به ایران اتفاق خاصی به حساب نمی‌آمد اما از زمانی که صندوق سرمایه‌گذاری عربستان تصمیم گرفته تحول عظیمی در فوتبال و لیگ عربستان ایجاد کند این داستان کمی فرق کرده است.

دیدن بازیکنی مانند سادیو مانه به تنهایی می‌توانست برای فوتبال‌دوستان ایرانی جذاب باشد اما این مسأله زمانی که فوق‌ستاره پرتغال کریستیانو رونالدو و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال در آن حضور دارد، کمی فرق خواهد داشت.

بعد از جام جهانی بود که کریستیانو رونالدو بعد از اختلاف با منچستر یونایتد کوله‌بارش را به خاورمیانه بست و پروژه جذاب سعودی‌ها را آغاز کرد. از خوش‌شانسی یا بدشانسی پرسپولیس این تیم در لیگ قهرمانان آسیا با رونالدو و یارانش هم‌تیمی شد و از زمانی که این قرعه از گوی درآمده فوتبال ایران یک سؤال بزرگ با خودش دارد؛ چطور از رونالدو میزبانی کنیم؟!

بازیکنان بزرگ زیادی به ایران آمده‌اند اما همه می‌دانند که بحث رونالدو با بقیه فرق دارد، شما حتی اگر فوتبالی هم نباشید بدتان نمی‌آید این بازیکن را از نزدیک ببینید و حداقل یک عکس یادگاری با او بگیرید. اما این رؤیای شیرین با واقعیت بسیار متفاوت است.

به نوعی اگر تصور می‌کنید که قرار است یک مراسم استقبال و سپس بدرقه برای رونالدو برگزار شود و پیشکسوتان و ستاره‌ها به دیدار فوق‌ستاره بروند، کاملاً در اشتباه هستید. چرا که تیم النصر با تمهیدات فوق‌امنیتی به ایران می‌آید و در هتل محل اقامت مستقر می‌شود و سپس به همین شکل راهی ورزشگاه آزادی و بعد هم ریاض خواهد شد.

شنیده می‌شود تیم النصر با جت اختصاصی حوالی ساعت 9 صبح امروز ریاض را به مقصد تهران ترک می‌کند. به این ترتیب احتمالاً پرواز این تیم در ساعت 11 صبح روی باند فرودگاه به زمین بنشیند. همچنین نکته مهم این است که بر اساس آخرین شنیده، فرودگاه مهرآباد میزبان جت اختصاصی النصر خواهد بود اما ممکن است در آخرین لحظات فرودگاه بین‌المللی امام جایگزین شود.

حفاظت النصر به یک تیم زبده و کاربلد سپرده شده که مأموریت‌هایی در حد سفر رئیس جمهور را داشته‌اند و حالا قرار است بازیکنان النصر را از فرودگاه تا هتل هدایت کنند. این تیم که از دولت مأموریت گرفته، تلاش خواهد کرد که کوچک‌ترین تماسی بین مردم و بازیکنان وجود نداشته باشد. همچنین النصر از پاویون دولت در فرودگاه مهرآباد خارج خواهد شد که عملاً امکان دسترسی از این محل برای طرفداران غیرممکن است.

پاویون دولت مسیرهای مختلفی دارد که بعضی از آنها از محله‌های خاص تهران و حتی پادگان‌های شهری عبور می‌کنند. اگرچه هیچکس مسیر رفت و آمد النصر را نمی‌داند اما ممکن است حتی این تیم از محل‌هایی متفاوت با اسکورت خاص خیابان‌های تهران را به مقصد هتل اسپیناس‌پالاس ترک کند.

تیم حفاظت این‌طور تعیین کرده که در زمان ورود تیم النصر به هتل، هیچ فرد متفرقه‌ای نباید در لابی حاضر باشد و سپس اعضای تیم به طبقه مخصوص سفارت عربستان خواهند رفت و مستقر خواهند شد. این طبقه از هتل اسپیناس‌پالاس کاملاً مستقل و مجزا از هتل است و بازیکنان هیچ ارتباطی به سایر طبقه‌ها یا رستوران‌های عمومی نخواهند داشت و به این ترتیب دیدار با کریستیانو رونالدو غیرممکن خواهد شد.

بر اساس شنیده‌ها و لیستی که باشگاه النصر به پرسپولیس ارسال کرده، اعضای این تیم 55 نفر هستند و 30 نفر نیز به عنوان مسافر در پرواز حضور خواهند داشت. البته با توجه به اختصاصی‌ بودن پرواز النصر، این تیم امکان ویرایش تعداد مسافران را خواهد داشت.

اما برخی از مقامات کشور عربستان هم در این سفر حضور دارند. بازیکنان و اعضای تیم النصر 30 نفر هستند که می‌توانند در کنار زمین حاضر باشند و 25 نفر هم می‌توانند در جایگاه ویژه به عنوان میهمان بازی را تماشا کنند.

پرسپولیس و النصر یک روز پیش از بازی، کنفرانس مطبوعاتی و تمرین رسمی را در ورزشگاه آزادی خواهند داشت که در حضور خبرنگاران و عکاسان برگزار می‌شود. هنوز مشخص نیست که سرمربی پرتغالی النصر، کدام بازیکن را همراه خود به کنفرانس خواهد برد اما این احتمال وجود دارد که کریس رونالدو به همراه کاسترو راهی ورزشگاه آزادی شود. نشست مطبوعاتی آنها ساعت 17:15 تا 17:45 در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و سپس النصر تمرین خود را برگزار می‌‌کند که این تنها شانس ممکن برای دیدار با رونالدو است.

برگزاری بدون تماشاگر بازی، باعث می‌شود تا سطح تمهیدات امنیتی در ورزشگاه به بیشترین حد خود برسد و هیچ کسی بدون ID کارت رسمی امکان ورود به ورزشگاه را نداشته باشد. همچنین به نظر، النصر بلافاصله بعد از بازی با پرسپولیس، تهران را به مقصد ریاض ترک خواهد کرد و احتمالاً در بامداد چهارشنبه به پایتخت عربستان برمی‌گردد تا سفر کمتر از 48 ساعته رونالدو با کمترین تماس ممکن با هواداران به پایان برسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز