خبرگزاری کار ایران

رحمتی: برای شروع لیگ قهرمانان لحظه‌شماری می‌کردیم/ امیدوارم AFC چاره‌ای برای ویزا بیندیشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۸۹۱

سرمربی تیم فوتبال نساجی در آستانه اولین دیدار شاگردانش در لیگ قهرمانان آسیا گفت که برای حضور در این رقابت‌ها لحظه‌شماری می‌کرده است.

به گزارش ایلنا، سیدمهدی رحمتی در نشست خبری پیش از نخستین دیدار تیم فوتبال نساجی در لیگ قهرمانان آسیا که فردا (دوشنبه) مقابل مومبای سیتی هند برگزار می‌شود، گفت: من و همه بازیکنانم برای شروع لیگ قهرمانان آسیا لحظه‌شماری می‌کردیم. منتظر شروع این مسابقات بودیم برای اینکه به عنوان نماینده ایران بتوانیم آن چیزی که شایسته تیم نساجی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هست را نشان دهیم. نساجی برای اولین بار در لیگ قهرمانان آسیا حاضر می‌شود، به خاطر همین هم من و هم همه بازیکنان و هواداران انگیزه‌ و شور و اشتیاق زیادی برای این بازی‌ها داریم.

وی ادامه داد: حضور در این مسابقات برای من، تمام بازیکنان و همین‌طور باشگاه نساجی تجربیات زیادی را خواهد داشت و ما سعی می‌کنیم بهترین خودمان باشیم چون تمام آسیا این مسابقات را می‌بیند. من و بازیکنان و بویژه باشگاه نساجی که به عنوان نماینده ایران در این مسابقات حضور دارد، برای آینده دیده خواهیم شد.

سرمربی نساجی در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه مومبای سیتی 6 بازیکن خارجی دارد و نساجی 2 بازیکن خارجی، این موضوع می‌تواند تفاوتی بین دو تیم به وجود بیاورد؟ تصریح کرد: فرقی هم می‌کرد اگر ما 6 بازیکن خارجی داشتیم؟ 2 بازیکن خارجی داریم که یکی از آنها اجازه حضور در هند پیدا نکرده است. فوتبال جایی است که ما باید از آن لذت ببریم و دوستی‌ها و رفاقت‌ها معنی دارد و باید همکاری کنیم. تا جایی که من می‌دانم در حال حاضر یکی از بازیکنان خوب تیمم را ندارم که بازیکن تیم ملی عراق است و به جای اینکه 2 فوروارد داشته باشم یک مهاجم دارم. چیزی که درباره مومبای سیتی می‌دانم این است که 6 بازیکن خارجی و 3 یا 4 بازیکن ملی‌پوش در اختیار دارد.

رحمتی افزود: مومبای سیتی سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد که موضوع خیلی مهمی است. مطمئناً خودمان را آماده کردیم که با یک تیم خیلی خوب روبه‌رو شویم ولی چیزی که ما داریم بازیکنان خیلی خوب، جوان و با انگیزه‌ای هستند که آمده‌اند در لیگ قهرمانان خودشان را به فوتبال آسیا معرفی کنند. ویزا ندادن به یکی از بازیکنان خوب من مشکل بزرگی است و امیدوارم AFC برای بازی‌های آینده لیگ قهرمانان آسیا چاره‌ای بیندیشد تا تیم‌های دیگر دچار مشکل نشوند. فکر نمی‌کنم برای تیم‌های دیگر قابل قبول نباشد که هزینه کنند و بازیکن بگیرند ولی اجازه حضور در هند را پیدا نکنند.

وی در پاسخ به این سؤال که چند درصد از تیم حریف شناخت دارد و پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی چیست؟ گفت: تیم مومبای سیتی در حال حاضر 2 بازی در لیگ و جام حذفی انجام داده و 2 بازی این تیم از امسال آنها را دیده‌ایم. تا جایی که توانستیم سعی کردیم بازی‌های سال گذشته‌شان را هم ببینیم. آنالیز خوبی از این تیم داشتیم و به امید خدا بازیکنان ما با تمام انرژی و توان برای بازی فردا آماده خواهند شد. انرژی مثبت هواداران‌مان را در کنارمان حس می‌کنیم و مطمئنیم که همه‌جوره از ما حمایت می‌کنند. امیدوارم برای بازی فردا هم ما را دعا کنند که با دست پر از بازی خارج شویم.

سرمربی نساجی در این باره که تیمش با توجه به شرایط آب و هوایی شهر پونه برای بازی فردا آماده است؟ عنوان کرد: آب و هوا که شرایط بدی ندارد و ما در قائمشهر هم همین آب و هوا را داریم. در شروع لیگ هم با توجه به شرایطی که داشتیم 3 بازی داخل خانه انجام دادیم و مشکلی بابت آب و هوا نخواهیم داشت. با توجه به شرایطی که اینجا داریم از ایرانی‌های مقیم اینجا درخواست داریم حمایت لازم را از ما داشته باشند و انرژی مثبت را به بازیکنان ما بدهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز