خبرگزاری کار ایران

مالک برایتون: از علاقه باشگاه های دیگر به مربیان و بازیکنان مان استقبال می کنم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۱۳۶

تونی بلوم امیدوار است برایتون حتی در صورت حفظ نکردن روند رو به رشدش، در لیگ برتر ماندنی شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از اتلتیک، برایتون طی ۱۲ ماه ابتدایی همکاری با روبرتو دزربی به رده ششم لیگ برتر رسید و برای اولین بار در تاریخ ۱۲۲ ساله خود به مسابقات اروپایی راه پیدا کرد. در شرایطی که فوتبال هیجان انگیز این مربی ایتالیایی انتظارات را به شکل روز افزون بالا می‌برد، مالک برایتون نگاه واقع بینانه‌ای نسبت به مجموعه تحت نظرش دارد. 

هدف ما به طور طبیعی این است که این روند را در طولانی مدت حفظ کنیم. ولی من نمی‌توانم هیچ چیزی را تضمین بدهم و ما از رقابتی بودن و سختی لیگ برتر اطلاع داریم. هر ساله سه تیم سقوط می‌کنند، بنابراین امکان دارد لیگ را در نیمه بالایی جدول به پایان برسانید، همان گونه که برخی تیم‌ها این کار را ۳،۴،۵ یا ۱۰ سال انجام داده‌اند ولی این به معنی آن نیست که تجربه یک فصل بد، به سقوط‌تان منجر نمی‌شود.

ما در هر فصل تلاش می‌کنیم که تا جای ممکن رقابت کنیم و نگاه‌مان به بالا باشد. در عین حال می‌پذیریم که لحظات و فصول بدی هم خواهیم داشت و باید امیدوار بود که در آن زمان هم، لیگ را در رده هفدهم به پایان برسانیم.  

بلوم در بخش دیگری از مصاحبه خود، درباره واگذاری ۱۰ بازیکن و عوامل باشگاهش به چلسی طی ۱۳ ماه اخیر صحبت کرد؛ چیزی که درآمد ۲۲۵ میلیون پوندی برای برایتون به همراه داشت. 

ما هر مورد را به صورت جدا در نظر می‌گیریم. وقتی گراهام پاتر رفت، ما همزمان ۶ نفر از کادر خود را از دست دادیم ولی نگاه ما به هر معامله جداگانه است. ممکن است طی ۲-۳ سال آینده هیچ معامله‌ای با چلسی انجام ندهیم. بنابراین من نگاهی شخصی به این قضیه ندارم و در وهله اول، منافع باشگاه را در نظر می‌گیرم. من ابراز علاقه باشگاه‌های دیگر به مربیان، بازیکنان و عوامل باشگاه‌مان را به این که کسی دنبال آن‌ها نباشد ترجیح می‌دهم. چون این یعنی ما کارمان را خیلی خوب انجام می‌دهیم. ما تمام تلاش‌مان را برای نگه داشتن بهترین بازیکنان‌مان انجام می‌دهیم ولی می‌دانیم که اوضاع همیشه وفق مراد پیش نمی‌رود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز