خبرگزاری کار ایران

فلیکس: بارسلونا به خاطر ابراز علاقه‌ام به این تیم مرا خواست

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۶۰۶

ستاره پرتغالی تیم فوتبال بارسلونا با اظهارنظری جدید بیش از پیش هواداران تیم اصلی خود را عصبانی کرد.

به گزارش ایلنا، ژوائو فلیکس یکی از شادترین مقاطع دوران بازیگری‌اش را تجربه می‌کند. دلیل آن هم تحقق رؤیایش برای بازی در بارسلونا است که در آخرین روز بازار نقل و انتقالات تابستانی با انتقالش از اتلتیکومادرید به جمع آبی‌و‌اناری‌ها صورت گرفت. این جابجایی در حالی انجام شد که او به سبب اعتراف به علاقه‌اش به بارسلونا به شدت از چشم اتلتیکویی‌ها افتاده و در بازی‌های این تیم در ابتدای فصل جاری فقط از روی نیمکت نظاره‌گر تلاش هم‌تیمی‌هایش بود.

فلیکس که شب گذشته تیم ملی پرتغال را در بازی مقابل لوکزامبورگ همراهی کرد و یکی از گل‌های پیروزی 9 بر صفر این تیم را هم به ثمر رساند، در گفت‌و‌گو با نشریه اسپورت کاتالونیا گفت: من برای پیوستن به بارسلونا و شروعی پرقدرت با این تیم آماده هستم. الان هم فقط می‌خواهم با کار و تلاش به تیمم کمک کنم. بازی در بارسلونا رؤیای همیشگی من بود و همیشه این موضوع را به زبان آورده‌ام. شاید هم به همین دلیل بود که آنها هم مرا اینقدر دوست دارند.

ستاره سابق بنفیکا که تا سال 2029 با اتلتیکومادرید قرارداد دارد، افزود: بدون شک موفقیت در لیگ قهرمانان یکی از اهداف اصلی من است، البته همه بردن جام‌هایی که در آنها حضور داریم هدف من است اما ما باید قدم به قدم و خونسردی کارمان را پیش ببریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز