خبرگزاری کار ایران

تقدیر اتحادیه جهانی از داوری که بیش از ۳۰ سال بین‌المللی بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۶۰۱

اتحادیه جهانی کشتی با دعوت از محمدابراهیم امامی، قصد دارد از داوری که بیش از ۳۰ سال بین‌المللی بوده و در مسابقات جهانی رده‌های سنی مختلف و تورنمنت‌های بین‌المللی سوت زده است، تجلیل کند.

به گزارش ایلنا، محمدابراهیم امامی داور درجه یک بین‌المللی کشورمان که بازنشسته شده و اکنون نامش در بین داوران افتخاری اتحادیه جهانی است، روز سی‌ام شهریور ماه به دعوت UWW عازم بلگراد خواهد شد تا همزمان با برگزاری مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان جهان از او تجلیل شود.

او که سابقه ریاست کمیسیون داوران فدراسیون کشتی را دارد و اکنون سخنگوی این فدراسیون است، درباره دعوتش به صربستان به خبرنگار تسنیم گفت: باتوجه سوابق داوری من، این دعوت صورت گرفته است.

محمدابراهیم امامی جزو معدود داورانی است که بیش از 30 سال (33 سال) بین‌المللی بوده، چراکه داوران بعد از 30 سال بین‌المللی بودن بازنشسته خواهند شد. امامی از سال 1367 داور بین‌المللی شده و بارها و بارها در مسابقات جهانی رده‌های سنی مختلف و تورنمنت‌های بین‌المللی سوت زده است. او همچنین بارها و بارها به عنوان نماینده اتحادیه جهانی در مسابقات قاره‌های مختلف حضور داشته است. او سال 2000 به بالاترین درجه داوری کشتی دنیا که درجه E بود رسید.

هرچند در قوانین بین‌المللی، برخی داوران تا 65 سالگی نیز اجازه قضاوت و حضور در هیئت ژوری در مسابقات داخلی را دارند، اما ایران به منظور جوانگرایی و پشتوانه‌سازی در داوری، در مسابقاتش از داوران زیر 60 سال استفاده می‌کند.

محمدابراهیم امامی نماینده داوری کشتی ایران در بازی‌های المپیک 2016 ریو هم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز