خبرگزاری کار ایران

مسی و طلسم باورنکردنی: گلزنی در مرتفع‌ترین شهر جهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۵۱۶

لیونل مسی برابر بولیوی به دنبال پایان یک طلسم است: گلزنی در لاپاز!

به گزارش ایلنا، لیونل مسی، قهرمان جهان با آرژانتین، اکنون خود را در برابر یکی از دشمنان سرسخت خود می بیند: لاپاز.

درحالیکه شایعاتی مبنی بر مصدومیت جدی کاپیتان آرژانتین وجود داشت اما او به همراه شاگردان لیونل اسکالونی به بولیوی سفر کرد. 

آرژانتین در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 باید پس از اکوادور به مصاف بولیوی برود. این دیدار باید در شهر لاپاز برگزار شود.

ستاره اینترمیامی در پایتخت بولیوی به میدان خواهد رفت، چالشی که او همیشه در دوران حرفه‌ای خود از آن رنج می‌برد. او 10 سال پیش پس از تساوی 1-1 با بولیوی به خبرنگاران گفت:"بازی در اینجا غیرممکن است."

این شهر در ارتفاعو3600 متری از سطح دریا واقع شده و به همین دلیل ورزشکاران برای فعالیت سنگین جسمی با کمبود اکسیژن رو به رو می شوند، مشکلی که آرژانتین در سال 2009 با آن مواجه شد، آرژانتین با مربیگری دیه‌گو مارادونای فقید در بولیوی در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی آفریقای جنوبی با نتیجه 6-1 شکست را پذیرفت. 

و حالا، شاید برای آخرین بار، مسی بتواند یک رکورد دیگر در دوران حرفه‌ای که تکرار آن دشوار است، را ثبت کند: یک گل در لاپاز.

همانطور که نشریه آرژانتینی اوله اشاره می‌کند، مسی در دوران حرفه‌ای خود با تیم ملی در 48 شهر از هنگ کنگ گرفته تا استرالیا گلزنی کرده اما هرگز گلی در لاپاز به ثمر نرسانده است. بنابراین احتمالا آخرین بازی مسی در پایتخت بولیوی فرصت خوبی است تا او این طلسم را بشکند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز