خبرگزاری کار ایران

پیام احساسی کاپیتان آلمان خطاب به فلیک

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۱۵۸

ایلکای گوندوگان، بازیکن بارسلونا، از هانسی فلیک به دنبال اخراج از تیم ملی آلمان قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، برتری پرگل ژاپن برابر آلمان با نتیجه 4-1 هانسی فلیک را مقصر اصلی عملکرد ضعیف آلمان قرار داد.

سرمربی آلمانی پس از حذف در مرحله گروهی جام جهانی قطر و تکرار شکست مقابل ژاپنی‌ها، در وضعیت مناسبی قرار نداشت.

پیش بینی می‌شد که به دلیل نتایج فدراسیون فوتبال آلمان تصمیم جدی درباره فلیک بگیرد و روز گذشته او در نهایت از سمتش برکنار شد.

با وجود این نتایج ضعیف، ایلکای گوندوگان، بازیکن بارسلونا، آخرین پیام حمایت و تشکر از هانسی فلیک را پس از اخراجش منتشر کرد و مدعی شد که بازیکنان آلمان با قدرت دوباره تلاش می‌کنند تا قهرمانی اروپا را برای خود و همچنین برای فلیک به دست بیاورند.

این مربی جلوتر از بازیکنانی مانند توماس مولر یا یوشوا کیمیش به او اعتماد کرده بود و در بازی برابر ژاپن او را به عنوان کاپیتان منصوب کرد.

گوندوگان خطاب به فلیک نوشت:"از شما برای زمانی که با هم داشتیم، قدردانی می‌کنم و متشکرم، هانسی. شما یک فرد و مربی بزرگ هستید. مایه تاسف است که ما به عنوان یک تیم نمی‌توانیم اعتماد بزرگ شما به خود را جبران کنیم! به عنوان یک تیم، ما به تلاش برای یادگیری بازگشتی قوی‌تر و کسب قهرمانی موفق اروپا در سال 2024 تلاش می‌کنیم، همچنین به خاطر شما! برای شما فقط بهترین‌ها را در آینده آرزو می‌کنم!"

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز