خبرگزاری کار ایران

زومر: اینتر منتظر من بود و در آنجا احساس خوبی دارم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۳۰۱

دروازه‌بان سوئیسی افعی‌ها در مورد انتقال خود به اینتر و زندگی در ایتالیا صحبت کرده است

به گزارش ایلنا، دروازه‌بان 34 ساله سوئیسی، با قراردادی به ارزش ۶ میلیون یورو از بایرن مونیخ به اینتر پیوست تا جایگزین آندره اونانا، دروازه‌بان اصلی سیمونه اینزاگی در فصل گذشته باشد. زومر که تا ۲۰۲۶ با نراتزوری قرارداد دارد، در آغاز کار خود در اینتر عملکرد قابل قبولی بر جای گذاشته و موفق شده در سه بازی ابتدایی افعی‌ها در سری آ دروازه خود را بسته نگه دارد.

زومر در گفتگو با رسانه سوئیسی SRF با اشاره به دوران حضور خود در بایرن مونیخ، در مورد انتقال خود به اینتر گفت: حضور در بایرن مونیخ یک تجربه جدید، اما بسیار ارزشمند و موفق بود. حالا در اینتر حضور دارم و شماره یک هستم که این خیلی متفاوت است. اینتر انتظار من را می‌کشید و در آنجا احساس خوبی دارم. مردم من را پیش از مسابقات مقدماتی جام جهانی می‌شناسند.

این دروازه‌بان سوئیسی در مورد رابطه خود با جیانلوکا اسپینلی، مربی دروازه‌بانان اینتر، اضافه کرد: رابطه خوبی با او دارم. با اسپینلی اغلب روی قدرت، واکنش‌های سریع و پاسکاری کار می‌کنم.

او درباره آینده خود نیز گفت: احساس خوبی دارم و می‌خواهم برای مدت طولانی به فوتبال بازی کردن ادامه دهم. میلان شهر بزرگی است، در باشگاه احساس راحتی دارم و حتی مردم نیز به ما کمک می‌کنند. خیلی صحبت‌ها را متوجه می‌شوم، اما هنوز کمی در صحبت کردن مشکل دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز