خبرگزاری کار ایران

حدادی‌فر: با این پیشرفت فوتبال آسیا شاید چند سال دیگر از مرحله گروهی هم صعود نکنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۱۴۲

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: با سرعت پیشرفت فوتبال آسیا شاید چند سال دیگر نتوانیم از مرحله گروهی هم صعود کنیم.

به گزارش ایلنا، قاسم حدادی‌فر درمورد برگزاری کلاس مربیگری درجه A اظهار داشت: این کلاس در یک جو خیلی خوب و صمیمی با حضور مدرسان AFC برگزار شد‌. در این چند روز مطالب خوبی یاد گرفتیم و امیدوارم بتوانیم تا آخر این کلاس این مسیر را ادامه داده و بهره خوبی ببریم. در نهایت هم بتوانیم این نکات را آموزش بدهیم.

وی درمورد ارزیابی‌اش از فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، گفت: اگر بخواهم کلی و حقیقی بگویم شرایط برای فوتبال مت واقعا سخت است زیرا در حال عقب افتادن از قافله فوتبال آسیا هستیم و سرعت پیشرفت‌مان خیلی کند است‌. سرعت پیشرفت در هر شرق و غرب فوتبال آسیا واقعا زیاد است و با این سرمایه‌گذاری‌ها شاید در چند سال آینده هیچ شانسی برای صعود از مرحله گروهی هم نداشته باشیم‌ اما در نهایت جوانان ایرانی پتانسیل خیلی خوبی دارند که باید آنها را به خوبی پرورش داده و امکانات و سخت‌افزار خوبی در اختیارشان قرار بدهیم.

مربی و کاپیتان سابق ذوب آهن تاکید کرد: با این وجود چندان به شرایط فوتبال باشگاهی مان خوشبین نیستم زیرا بسیاری از باشگاه‌های ما مثل ذوب آهن در مضیقه و درگیری هستند. امیدوارم این نواقص برطرف شود و ما هم مثل کشورهای دیگر فکر کرده و به فوتبال پایه اهمیت بدهیم‌. باید بازیکنان خوبی به کشورمان بیاوریم تا در آینده پیشرفت کنیم.

حدادی‌فر درخصوص وضعیت فعلی ذوب آهن، تاکید کرد: این تیم فصل را از لحاظ یارگیری و هم بودجه خوب شروع کرد. با مدیریت و کادرفنی جدید وضعیت خوبی دارند اما نیاز به زمان دارند زیرا ۸۰_۷۰ درصد تیم عوض شده و بازیکنان جوان هستند‌. با این وجود می‌توان به این تیم امیدوار بود‌. البته ذوب آهن خیلی تا رسیدن به روزهای اوج فاصله دارد و باید با یک هم اندیشی این فاصله را کوتاه کرد.

وی درمورد دیدار اخیر تیم ملی مقابل بلغارستان، توضیح داد: بازی خیلی خوبی برای تیم ملی بود. هرچند می‌‌گویند بلغارستان کیفیت همیشگی خودش را نداشت اما ایران خیلی خوب بازی کرد و اگر مقداری هوشیارتر بودیم، با اختلاف گل بیشتری برنده می‌شدیم‌. محک خیلی خوبی بود و امیدوارم بازی‌های بیشتری  با تیم‌های بهتر انجام بدهیم. بلغارستان تیم باکیفیتی بود ‌که بازیکنان خوبی در اروپا داشتند. تیم ملی این بازی را مدیریت کرده و برنده شد‌.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز