خبرگزاری کار ایران

محمد نوری در گفتگو با ایلنا:

سناریوی نابودی استقلال از فصل قبل همچنان در جریان است/ نکونام را می‌زنند چون تحت فشار هوادار او را آوردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۸۷۲

پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت این تیم صحبت کرد.

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت استقلال اظهار داشت: استقلال با توجه به بضاعت و داشته‌هایش خوب نتیجه گرفته است. تیمی که نتوانست در نقل و انتقالات بازیکن بگیرد و ستاره‌هایش را از دست داد تا الان از 4 بازی 3 برد داشته و یک باخت به ناحق که با اشتباه فاحش داور رقم خورد و حق تیم خورده شد. نکونام بنده خدا با دست خالی تا اینجا جلو رفته است و در همین حد هم که نتیجه گرفته کارش عالی بوده است.

وی در مورد عملکرد مدیریت باشگاه عنوان کرد: مدیریت و کادرفنی هرکدام شرح وظایفی دارند که با بررسی وضعیت استقلال می‌توان بررسی کرد که هرکدام به وظایف خودشان به خوبی عمل کردند یا نه. تیم بدهکار است و نتوانسته بازیکن جذب کند و واقعاً می‌گویم تا اینجا با دست خالی جلو رفتند. اینجا یک سری قوانین مثل سقف قرارداد می‌گذارند که فقط برای استقلال است و پرسپولیس و سپاهان و تراکتور شامل آن نمی‌شوند.

پیشکسوت فوتبال ادامه داد: امیدوارم در فرصت باقی‌مانده استقلال بتواند چند بازیکن جذب کند. این مهاجم آرژانتینی که شنیدم در حال اضافه شدن است ظاهراً بازیکن خوبی است و باید به فال نیک گرفت ولی کافی نیست و به جز او حداقل 2 بازیکن دیگر باید جذب شود تا تیم کامل شود و با این شرایط رقابت کردن کار سختی است.

نوری در مورد اینکه گفته می‌شود عملکرد حجت کریمی از خطیر بهتر بوده هم گفت: شما باید ببینید عملکرد خوب را در چه می‌بینید؟ حجت کریمی پول استراماچونی را پرداخت کرد، درست، ولی از کجا؟ از بانک وام سنگین گرفت و استقلال باید ماهی 8 میلیارد اقساط پرداخت کند که ندارد و اینکه سند مرغوبکار را گروی بانک گذاشتند و اگر اقساط وام پرداخت نشود مرغوبکار از دست استقلال در می‌آید. حجت کریمی چکار کرده که می‌گویند عملکردش خوب است؟ یک نمایش سر بیرانوند راه انداخت وقت استقلال را کشت و یک مربی خارجی هم الکی آوردند و عکس گرفتند که آن هم بازی رسانه ای بود. حجت کریمی آدم خوبی است ولی اطرافیانش او را خراب کردند. همان افرادی که فاجعه جلسه تمرینی در کمپ را رقم زدند.

وی افزود: پول استراماچونی چرا پرداخت نشد؟ همه اینها توطئه بود تا استقلال حذف شود و بعد هم در جام حذفی آن ماجراها را درست کردند تا دست استقلال از جام کوتاه بماند. همان پروژه نابودی استقلال که از  فصل قبل شروع کردند امسال هم در جریان است. جواد نکونام را هم تحت فشار هوادار آوردند و قصد داشتند گزینه دیگری به استقلال قالب کنند که خدا را شکر با آگاهی هواداران این اتفاق رخ نداد. الان هم نکونام را می‌زنند و توی کارش می‌گذارند چون او را نمی‌خواستند و گزینه‌شان نبود.

وی در پایان گفت: نکونام کار سختی دارد و خیلی‌ها نمی‌خواهند او نتیجه بگیرد ولی از هواداران می‌خواهم حمایتش کنند تا به او آسیبی نرسد. نکونام می‌تواند در استقلال موفق عمل کند.

گفتگو از: کیوان پورباقری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز