خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته چهارم لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۸۵۵

هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران هم به پایان خودش رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایلنا، هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شد و به پایان رسید. تیم فوتبال سپاهان با ارائه یک نمایش درخشان موفق شد پیکان را در تهران 3 بر یک شکست دهد و یکی از تیم‌های خوب هفته چهارم بود و رامین رضاییان و میلاد زکی‌پور به عنوان دو مدافع کناری با اجازه نفوذ به تیم‌شان در حملات کمک کرده و یک گل و یک پاس گل حاصل کار آنها در این نفوذها و کمک به حملات بود. رضا اسدی هم مثل همیشه یک ستاره در قلب میدان برای طلایی پوشان بود.

پرسپولیس هم توانست نتیجه خوبی در اهواز برابر فولاد کسب کند که گل مرتضی پورعلی‌گنجی در تکمیل عملکرد دفاعی خوب او از وی یک ستاره در ترکیب سرخپوشان ساخت. مسعود ریگی هم با ایجاد یک موقعیت گل خطرناک و دادن یک پاس گل در قلب خط میانی تیمش خوش درخشید و جواب اعتماد گل‌محمدی را داد.

حسین حسینی همچنان ستاره ترکیب تیمش است و بارها با نمایش خوبی که داشته ناجی آبی‌پوشان بوده و مقابل حریف همنام اهوازی از تک گل تیمش به خوبی محافظت کرد. همکاری مهدی مهدی‌پور و مهرداد محمدی هم روی گل استقلال در این بازی خوب بود و شاهد یک گل زیبا روی آن بودیم.

نساجی هم از تیم‌های خوب این هفته از رقابت‌ها بود که نمایش خوبی در خانه مقابل صنعت نفت داشت و 3 بر یک پیروز شد. حسین زامهران با دو پاس گل مهندس این پیروزی تیمش بود.

پوریا آریاکیا از ذوب آهن با نفوذهایش به سمت دروازه هوادار نقش یک ستاره را برای تیمش ایفا کرد و مهدی لیموچی هم با دو گل زده برای آلومینیوم در این هفته از رقابت‌ها به نوعی حتی ستاره لیگ برتر در هفته چهارم محسوب می‌شود.

در نهایت مهدی عبدی، خرید جدید تراکتور چهره ویژه این هفته از مسابقات بود که بعد از ورودش به زمین تک گل پیروزی بخش تراکتور را به ثمر رساند تا اولین سه امتیاز تیم پرمهره تبریزی به ثبت برسد.

 

تیم منتخب هفته چهارم:

دروازه‌بان: سید حسین حسینی (استقلال)

مدافعان: مرتضی پورعلی‌گنجی (پرسپولیس)، رامین رضاییان (سپاهان)، میلاد زکی‌پور (سپاهان)

هافبک‌ها: حسین زامهران (نساجی)، مسعود ریگی (پرسپولیس)، رضا اسدی (سپاهان) و پوریا آریاکیا (ذوب آهن)

مهاجمان: مهدی لیموچی (آلومینیوم)،  مهرداد محمدی (استقلال) و مهدی عبدی (تراکتور)

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز