خبرگزاری کار ایران

آلکاراس می‌خواهد برترین تنیسور جهان شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۷۷۰

کارلوس آلکاراس می‌گوید به دنبال پس گرفتن صدر رنکینگ برترین تنیسورهای جهان از نواک جوکوویچ صربستانی است.

به گزارش ایلنا  کارلوس آلکاراس تنیسور اسپانیایی گفت که هدف اصلی او قبل از پایان سال، کسب مجدد مقام اول در رنکینگ ATP است.

کارلوس آلکاراس که به دنبال پیروزی نواک جوکوویچ در دور نخست گرنداسلم آمریکا صدر رنکینگ ATP را به این تنیسور صربستانی واگذار کرد، گفت: بله، این هدف من در حال حاضر است. پیش از این هم گفته بودم که من و نواک برای خط اول ریتینگ مبارزه خوبی داریم. می‌دانستم که او پس از گرنداسلم آمریکا مقام اول را خواهد گرفت. وقتی مسابقات به پایان برسد، سعی می‌کنم هر چه زودتر جایگاهم را بازگردانم. من برای این کار تلاش می‌کنم و سعی خواهم کرد تا قبل از پایان سال مقام اول را به دست بیاورم.

نواک جوکوویچ صرب در دور نخست گرنداسلم آمریکا 2023 الکساندر مولر فرانسوی را شکست داد. پس از آن جوکوویچ به امتیاز 9840 امتیاز رسید. آلکاراس که در حال حاضر در رنکینگ جهانی رتبه اول را به صورت رسمی در اختیار دارد (7840 امتیاز) حتی در صورت قهرمانی 9 هزار و 815 امتیاز کسب  می‌کند، بنابراین جوکوویچ پس از گرنداسلم آمریکا در رتبه اول خواهد بود. این به این دلیل است که کارلوس آلکاراس در اینجا از عنوان قهرمانی سال گذشته دفاع می‌کند و جوکوویچ مسابقات سال گذشته را از دست داد، بنابراین تمام امتیازات کسب شده اکنون برای او یک امتیاز محسوب می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز