خبرگزاری کار ایران

محافظت‌کار: بازیکنان ما آمادگی ذهنی و فنی دارند/ هواداران دوباره کنارمان باشند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۴۳۲

مربی تیم آلومینیوم از هواداران و مردم اراک دعوت کرد در دیدار مقابل شمس‌آذر از تیم حمایت کنند.

مجید محافظت‌کار در نشست خبری قبل از دیدار آلومینیوم و شمس‌آذر قزوین عنوان کرد: در فصل جدید لیگ برتر همه بازی‌ها بسیار فشرده و سخت است و قطعاً بازی فردای ما هم از این موضوع مستثنی نیست.

او ادامه داد: بچه‌های تیم ما در طول هفته با تمریناتی که داشتند و با جلسات آنالیز و نکات فنی آقای مجتبی حسینی، سعی کردند نسبت به این مسابقه آمادگی ذهنی و تمرکز کافی را داشته باشند تا ان‌شالله فردا یک بازی خوبی را ارائه دهند و بتوانند هم جایگاه تیم و هم جایگاه خودشان را در جدول و بین هواداران ارتقاء بدهند.

مربی تیم آلومینیوم درباره نتایج خوبی که تا این هفته گرفته‌اند و در دو دیدار اخیرشان به برتری رسیده‌اند، اظهار کرد: تمام بازی‌های لیگ برتر دشواری‌های خاص خودشان را دارند ولی ما به بچه‌ها و به تیم خودمان ایمان داریم و می‌دانیم که بازیکنان تمام سعی و تلاش‌شان را انجام می‌دهند و برای رسیدن به موفقیت انگیزه زیادی دارند و ان‌شالله فردا هم بتوانند نتیجه خوبی را کسب کنند.

محافظت‌کار با اشاره به حضور تماشاگران اراکی در ورزشگاه ابراز کرد: جا دارد از حضور هواداران عزیزمان که در نخستین مسابقه خانگی مقابل استقلال خوزستان حضور پرشوری داشتند، تشکر کنم. همه مجموعه تیم آلومینیوم، از آقایان و بانوان محترم دعوت می‌کنند تا فردا هم مثل بازی قبل، به ورزشگاه بیایند تا در کنار یکدیگر بتوانند انرژی خوبی به بازیکنان بدهند و ان‌شاالله نتیجه ایده‌آل رقم بخورد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز