خبرگزاری کار ایران

رضاوند: تا 40 درصد از فصل قبل از باشگاه طلب داریم / حسرت حضور در آسیا را می‌خوریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۱۱۸

بازیکن تیم فوتبال استقلال معتقد است حتی اگر بودجه آبی‌پوشان به ۱۰۰ میلیارد تومان هم کاهش پیدا کند، توانی برای پرداخت رقم قرارداد بازیکنان نیست.

به گزارش ایلنا، آرش رضاوند بعد از پیروزی استقلال مقابل استقلال خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: تا 40 درصد از فصل قبل از باشگاه طلب داریم و در فصل جدید هم دریافتی نداشتیم. معلوم نیستیم که چه زمانی بخواهند بدهند. امیدواریم این مشکلات حل شود تا بتوانیم بهتر هم بازی کنیم.

وی درباره نامشخص بودن برنامه هفته پنجم لیگ برتر و تاریخ برگزاری دربی، افزود: قطعاً اتفاقات ما را اذیت می‌کند و بلاتکلیفی خاصی است. نمی‌دانم بعد از تعطیلات چه بازی داریم! آیا دربی برگزار می‌شود یا بازی دیگری برگزار می‌شود؟ اصلاً نمی‌دانیم تعطیلات چقدر است. این بی‌برنامه بودن به تیم ما ضرر می‌زند. امیدوارم مشکلات حل شود و در آخر حق و حقوق بازیکنان را بدهند. واقعاً زیاد است 40 درصد از سال قبل طلب داریم و امسال هم تیم دریافتی نداشته است. امیدواریم این مشکلات را حل کنند تا ما بازیکنان هم مشکل نداشته باشیم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که  آیا از وی درخواست کاهش رقم قرارداد شده است، تأکید کرد: سؤال خوبی کردید. می‌خواهم کلی صحبت کنم. تعیین 250 یا 300 میلیارد تومان برای سقف بودجه، چه تضمینی برای پرداخت پول ماست؟ این مسائل قطعاً کارشناسی نشده است. سپاهان اصلاً می‌خواهد دو هزار میلیارد تومان هزینه کند، به کسی مربوط نیست. سپاهان و تراکتور این پول را دارند و می‌خواهند هزینه کنند. باید کارشناسی شود و هر کسی اندازه درآمدش هزینه کند. حتی اگر 200  یا 100 میلیارد هم بودجه باشد، پول ما را نمی‌دهند.

رضاوند راجع به برگزاری قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا و حسرت استقلال بابت حذف از این مسابقات، تصریح کرد: قطعاً حسرت می‌خوریم. سومین سالی است که در آسیا نیستیم و جای استقلال خالی است. این تیم تلاش کرد و بدون باخت قهرمان شد. الان باید در سید یک قرار می‌گرفت، اما ما نشستیم در خانه و استراحت می‌کنیم! ما حتی نمی‌دانیم چه زمانی بازی داریم و چه زمانی بازی نداریم. این حذف به بازیکنان هم ضربه می‌زند، چون لیگ قهرمانان آسیا ویترین است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز