خبرگزاری کار ایران

رحمتی: خودم و بازیکنان را جریمه می‌کنم/ با شروع لیگ قهرمانان آسیا به هماهنگی می‌رسیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۸۳۳

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: بابت شکستی که مقابل گل‌گهر به دست آوردیم خودم و بازیکنان را جریمه خواهم کرد.

به گزارش ایلنا، سیدمهدی رحمتی پس از شکست خانگی یک بر صفر تیمش مقابل گل‌گهر در نشست خبری گفت: در وهله اول از طرف خودم و کادرفنی و بازیکنان از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم. باید بدانیم همانطور که تشویق و پاداش هست، تنبیه هم وجود دارد، اگر چه نمی‌توانیم این را هم فراموش کنیم که در 3 بازی گذشته نزدیک به 20 موقعیت گل از دست دادیم.

وی افزود: هیچ تیمی را در دنیا نمی‌بینید که نود دقیقه با یک روند بازی کند. ما هم در یک زمانی از بازی بد و زمانی هم خوب بودیم و موقعیت گل ایجاد کردیم. مقصر اصلی این باخت من هستم و جوابگو خواهم بود و مطمئناً هم خودم و هم بازیکنان را به خاطر این شکست جریمه می‌کنم.

سرمربی نساجی تاکید کرد: کار ما مقداری سخت است زیرا برگشت به روال خوب و ساخت یک تیم خوب و باشخصیت، سخت و زمانبر است اما به جای خوبی رسیده‌ایم. می‌توانیم موقعیت ایجاد کرده و به تیم‌های حریف فشار بیاوریم. هفته قبل با تیم پنجم و این هفته با تیم ششم جدول سال گذشته فاصله داشتیم اما در خانه حریف و خودمان موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم. روزی هم این توپ‌های ما به گل تبدیل می‌شود و می‌توانیم بازی‌ها را با اختلاف گل خوب ببریم.

رحمتی درمورد کم جان بودن نساجی در بازی ترکیبی که به ویژه در نیمه اول مشهود بود و پاس دوم یا سوم این تیم قطع می‌شد، گفت: گل گهر سیرجان را آنالیز کرده بودیم که البته امروز با سیستم متفاوتی بازی کرد.  در نیمه اول چرخ ما نچرخید. به این دلیل که با 2 مهاجم‌شان، 3 مدافع ما را پرس کردند. در کناره‌ها نیز یک به یک شدیم. تاکید ما در هفته گذشته رفتن از کناره‌ها و فشار آوردن از این مناطق به تیم گل گهر بود. در دقیقه 20 سیستم را عوض کرده و به 2-4-4 تغییر دادیم. وقتی چنین اتفاقی می‌افتد، زمان‌هایی از بازی را از دست می‌دهید اما در نیمه دوم پس از ورود بازیکنان تعویضی توانستیم از کناره‌ها کارهای ترکیبی انجام داده و به پشت دفاع حریف رسیدیم. نزدیک 5 موقعیت گلزنی آریا برزگر داشت که اطمینان دارم در بازی‌های بعدی این توپ‌ها به گل تبدیل خواهد شد.

وی درمورد استرس داشتن و نامطئمن بودن رشید مظاهری در بازی امروز، توضیح داد: خیر اتفاق خاصی درمورد رشید نبود. دوست داشتیم او کم ضرب تر بازی کند تا توپ بین خط دفاعی ما بچرخد.

سرمربی نساجی ادامه داد: نگرانی خاصی بابت این تیم ندارم. تیم‌ها را در سال‌های گذشته دیدید. تیمی که توانایی خلق موقعیت دارد برای تبدیل این توپ‌ها به گل، کار کمتری دارد. وقتی خلق موقعیت نداشته باشید به گل نمی‌رسید. نیاز داریم چند بازیکن به نساجی اضافه شوند. اسماعیل بابایی از هفته چهارم به بعد می‌تواند به ما کمک کند. 3-2 هفته دیگر نیز بچه‌ها به هماهنگی کامل می‌رسند. بابت این تیم نه در لیگ برتر و لیگ قهرمانان نگرانی نداریم. 2 بازیکن دیگر در پست‌های مورد نیاز به ما اضافه می‌شوند.

رحمتی درمورد همگروهی با الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، توضیح داد: الهلال می‌دانست در گروه ما قرار می‌گیرد. قبل از قرعه کشی هم گفتم این تیم در گروه ما است زیرا در زمانی که در سپاهان، استقلال و پدیده هم بودم، با این تیم همگروه شدیم. در زمان بازیگری مقابل این تیم بازی کردم و در مربیگری نیز یک بازی با این تیم انجام دادم. همه تیم‌ها خوب و در آسیا همه تیم‌ها در حال پیشرفت هستند. دیدید هندی‌ها از هم گروه شدن با الهلال خیلی خوشحال بودند زیرا لیگ قهرمانان را بازی‌هایی برای نشان دادن خودشان می‌بینند. 

وی اضافه کرد: اصلا به حریفان آسیایی کاری نداریم و مشکل خودمان هستیم. باید ذهنیت خود را عوض کنیم. من و بازیکنانم در هر هفته پنج جلسه 20 دقیقه‌ای درمورد ذهنیت داریم اما  تغییر ذهنیت‌مان،  ما ایرانی‌ها زمان می‌برد. سال گذشته نیز همین شرایط را تا هفته ششم یا هفتم در آلومینیوم داشتیم اما اکنون می‌بینید این تیم روی غلتک افتاده و با ذهنیت و شخصیتی که از سال گذشته برایش درست شده است، الان راهش را می‌رود. امسال هم این اتفاق برای نساجی می‌افتد. بازیکنان خوب و باکیفیتی داریم اما از من مهدی رحمتی گرفته تا تدارکات تیم در قبال رسانه‌ها و هواداران مسئول هستیم و باید  پاسخگو باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز