خبرگزاری کار ایران

ورمزیار: استقلال با این شرایط در ادامه به مشکل می‌خورد/ بازی در اصفهان مقابل سپاهان خیلی سخت است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۹۶۲

پیشکسوت استقلال عقیده دارد تقابل با سپاهان در اصفهان یکی از دشوارترین بازی‌های فصل استقلال است.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در باره وضعیت استقلال در لیگ برتر اظهار داشت: استقلال تا کنون در بحث نتیجه گیری خیلی خوب عمل کرده است و توانسته از دو بازی اول خودش امتیازات کامل را بگیرد. عملکرد استقلال مقابل صنعت نفت خیلی خوب بود ولی این عملکرد را نتوانست مقابل ملوان از خودش نشان دهد و نگاه من به شخصه به این دو بازی متفاوت است ولی مهم در اینجا سه امتیاز بازی بود که کسب شد. 

وی افزود: استقلال مشکلاتی دارد که باید به آن رسیدگی شده و رفع و رجوع شود. هرچقدر بگوییم تیم خوب بازی کرد و عملکرد خوبی داشت نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم و نمی‌شود یک فصل کامل با این داشته‌ها بازی کرد. نیمکت استقلال خالی است و در چند پست نیاز به بازیکن دارد و دست نکونام هم در چینش نفرات مد نظرش بسته است. تا اینجا به خیر گذشته ولی از این به بعد نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم استقلال به همین ترتیب جلو برود و اگر به مشکلات تیم رسیدگی نشود مشکل ایجاد خواهد شد.

وی درباره تقابل تیم فوتبال استقلال با سپاهان اصفهان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی در اصفهان برگزار می‌شود و سخت خواهد بود. سختی کار دو تیم در یک منطقه و آنهم میانه زمین و جنگ هافبک‌هاست. سپاهان در پرسینگ به خوبی کار می‌کند و هافبک‌هایش جنگجو هستند. استقلال هم نقطه قوتش وسط زمین است، جایی که نفراتی مثل آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس و مهدی مهدی‌پور آماده نشان داده‌اند و به اینها می‌توان روزبه چمشی را اضافه کرد.

پیشکسوت استقلال در ادامه گفت: استقلال هر 11 بازیکن اصلی‌اش ستاره هستند. تیم نکونام هم ستاره دارد و هم از وجود بازیکنان قدرتی و تکنیکی بهره می‌برد. حضور ابوالفضل جلالی در سمت چپ، قدرت خوبی به این جناح داده یا حضور یامگا در پست وینگر راست کارایی این جناح را بیشتر کرده است. قطعاً بازی روز چهارشنبه پایاپای خواهد بود، به شرط اینکه استقلال یک نفر را مأمور مهار شهریار مغانلو کند و او را از کار بیندازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز