خبرگزاری کار ایران

گروسی: در بازی با ملوان مهم سه امتیاز بود نه بازی زیبا/ استقلال می‌تواند در اصفهان سپاهان را شکست ذهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۷۷۵

پیشکسوت استقلال عقیده دارد این تیم می‌تواند نوار برتری‌هایش را به هفته سوم برساند.

محسن گروسی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص برتری استقلال مقابل ملوان اظهار داشت: استقلال شاید در این بازی عملکرد چشم‌نوازی نداشت ولی اگر نگاه کنید همیشه هفته‌های اول لیگ به این شکل است و تیم‌ها شادابی لازم را ندارند ولی همین قدر که تیم در بازی‌ها پیروز می‌شود خودش جای شکرش باقی است.

وی در مورد تقابل هفته بعد مقابل سپاهان هم گفت: سپاهان یک رقیب مستقیم در کورس قهرمانی است. از همین اول فصل نشان داده یک مدعی جدی است. استقلال واقعا روز سختی خواهد داشت ولی اگر مثل بازی در آبادان منطقی بازی کنند، می‌توانند حداقل یک امتیاز بگیرند. امتیاز گرفتن در اصفهان از تیمی مثل سپاهان هم خودش دست کمی از برد ندارد. البته استقلال می‌تواند در این بازی پیروز شود و سه امتیاز را هم بگیرد ولی به نظر من تساوی هم نتیجه بدی نمی‌تواند باشد. 

وی افزود: استقلال اگر در خانه حریف مثل بازی مقابل صنعت نفت بازی کند حتی شانس برد مقابل سپاهان را هم دارد. سپاهان تیم بسیار خوبی دارد اما اینطور نیست که فکر کنیم استقلال در اصفهان دست و پا بسته خواهد بود. تیم نکونام می‌تواند با تفکر و بازی منطقی نتیجه لازم را از سپاهان هم بگیرد.

گروسی در پایان در مورد مشکلات استقلال هم توضیح داد: مشکلات استقلال موضوع جدیدی نیست و هرساله همین مسائل را شاهد هستیم و به نظرم امسال هم نکونام در این تیم دست تنهاست و باید به او کمک کنند. امیدوارم بخشی از این مشکلات حداقل برطرف شود تا استقلال با شرایط بهتری به ادامه فصل بپردازد. 

گفتگو از: پروانه یوسفی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز