خبرگزاری کار ایران

ویسی:بازی فردا مقابل فولاد پُر استرس خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۸۷۹

سرمربی صنعت نفت آبادان دیدار تیمش برابر فولاد را پُر استرس خواند.

به گزارش ایلنا عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار صنعت نفت آبادان مقابل فولاد خوزستان گفت: هفته گذشته هر دو تیم شکست خوردند و بازی فردا پُر استرس خواهد بود. دو تیم به دنبال پیروزی هستند تا وضعیت خودشان را بهبود ببخشند. فقط برای ریکاوری و کارهای روحی زمان داشتیم و بحث تاکتیکی نمی‌توانست به ما کمک کند. بچه‌ها را کمی برگرداندیم و امیدوارم بازی خوزستانی، بانشاط و جوانمردانه‌ای ببینیم تا با ارائه بازی خوب، نتیجه هفته قبل را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه نوع بازی فولاد را می‌شناسد، خاطرنشان کرد: همانطور که فولادی‌ها بازی ما را رصد کرده‌اند، ما نیز چنین کاری را در قبال فولاد انجام دادیم. چند بازیکن حریف هفته گذشته غایب بودند که به بازی این هفته می‌رسند. این مسابقه برای دو تیم پُر از استرس خواهد بود و باید بر این استرس غلبه کنیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم. امیدوارم شناخت ما موثر باشد.

سرمربی صنعت نفت در مورد هدف این باشگاه در لیگ بیست‌وسوم گفت: روز اول بحث‌های زیادی درباره این مسئله با مدیران باشگاه صنعت نفت و مسئولان استان داشتیم. گفتیم که بودجه‌ای برای رسیدن به نیمه بالای جدول و سهمیه آسیایی ببندیم، اما نتوانستیم این کار را انجام دهیم و بودجه هر سال را به ما دادند. با تمام وجود تلاش می‌کنیم مردم آبادان خوشحال باشند و برای بقا در لیگ برتر جشن نگیریم. می‌خواهیم بدون دغدغه به کارمان ادامه دهیم تا مردم اذیت نشوند.

ویسی با اشاره به استفاده از بازیکنان متولد استان خوزستان در صنعت نفت آبادان گفت: اگر مربی تیمی باشم یا نباشم، همه خوزستانی‌های لیگ‌های مختلف را رصد می‌کنم و این کار را دوست دارم. خوزستان معدن بازیکن است و می‌توانیم از این بازیکنان استفاده کنیم. سه بازیکن عراقی جذب کردیم که باید این کار را انجام می‌دادیم. به‌جز آنها و یک بازیکن، همه بازیکنان صنعت نفت غیر بومی هستند.

وی یادآور شد: فوتبال حد و مرز نمی‌شناسد، اما این‌قدر بازیکن داریم که از آنها استفاده کنیم البته به شرطی که آنها زود هوایی نشوند. کنترل این بازیکنان پس از یک سال سخت است و با بودجه باشگاه نمی‌توان یک بازیکن معمولی را نگه داشت. امیدوارم مردم هوای ما را داشته باشند و بدانند با تمام وجود تلاش می‌کنیم تا لذت را ببریم و مردم از داشتن یک تیم خوزستانی لذت ببرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز