خبرگزاری کار ایران

جریمه و محرومیت برای رحمتی و حسینی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۱۹۶

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص اتفاقات هفته اول لیگ برتر صادر کرد که با جریمه و محرومیت‌هایی همراه شده است.

به گزارش ایسنا، بعد از برگزاری هفته نخست لیگ برتر، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بلافاصله وارد عمل شد و تعدادی از مربیان و بازیکنان به این کمیته احضار کرد که اکنون با جرایم و محرومیت‌هایی برای مهدی رحمتی و مجتبی حسینی، دو سرمربی لیگ برتری همراه شده است.

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و پیکان تهران در هفته اول لیگ برتر فوتبال برگزار و از سوی سید مهدی رحمتی، سرمربی تیم نساجی مازندران تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی و بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.(با صدور این رای دستور موقت صادره به شماره ۳۹۵۱۰ ملغی می شود)

منصور باقری، بازیکن تیم پیکان تهران به دلیل افترا، توهین از طریق مصاحبه بعد از بازی به یک جلسه محرومیت تعلیقی و پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث محرومیت قطعی و از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

*مسابقه تیم‌های پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک برگزار و از سوی مجتبی حسینی، سرمربی تیم آلومینیوم اراک تخلفاتی مبنی بر افترا، توهین از طریق مصاحبه بعد از بازی نسبت به داور مسابقه رخ داد. وی به یک جلسه محرومیت تعلیقی از همراهی تیم تا پایان فصل و پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث محرومیت قطی و از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

سید مهران موسوی، بازیکن تیم آلومینیوم اراک به دلیل افترا، توهین از طریق مصاحبه بعد از بازی نسبت به داور مسابقه باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. وی به مدت یک جلسه محرومیت تعلیقی تا پایان فصل محکوم شد. این رای از حیث محرومیت قطعی و از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

پ

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز