خبرگزاری کار ایران

پوچتینو: لیورپول تنها یک شوت در چارچوب داشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۰۸۱

چلسی و لیورپول در چارچوب هفته اول به تساوی 1-1 رسیدند.

به گزارش ایلنا، چلسیِ پوچتینو در گام اول خود به جز دقایق ابتدایی بازی درخشان ظاهر شد تا آبی‌ها نسبت به ادامه مسیر خود امیدوار باشند. چلسی در حالی مقابل لیورپول قرار گرفت که با وجود جدایی بازیکنان متعدد از باشگاه، ترکیب سرمربی آرژانتینی به طور کامل تقویت نشده است. مائوریسیو پوچتینو در صحبت‌های بعد از بازی خود از عملکرد بازیکنان خود تمجید کرد و گفت از شروع کارش در باشگاه رضایت دارد. صحبت‌های پوچتینو را با هم می‌خوانیم:

بعد از شروع دقایق اول بازی، وضعیت تیم تغییر کرد:با شما موافق هستم. بعد از این که کمی آرام گرفتیم، به دنبال پیدا کردن راهی برای بازی رفتیم. در کل عملکردمان خوب بود و معتقدم شایسته پیروزی بودیم؛ تنها یک ضربه در چارچوب متحمل شدیم. کار ما تازه آغاز شده است؛ مایلم از همه افراد کادرفنی تشکر کنم.

 تحت تاثیر روحیه تیم قرار گرفتید؟روز اولی که به باشگاه وارد شدیم، تصمیم گرفتیم که از مشکلات عبور کنیم. حتی اگر اتفاقی در درون زمین رخ داد باید ادامه بدهیم. مهم‌ترین نکته در فوتبال؟ ادامه دادن. از عملکرد تیم در لحظات سخت خوشحالم، طرفدارانمان نیز فوق‌العاده بودند.

 تغییر در سیستم بازی؟بسته به برداشت شما سیستم متفاوتی وجود دارد. به دنبال اعداد نیستم، امروز ما دو فاز مختلف را امتحان کردیم.

 در مورد کپا آریزابالاگا:او شرایط و گزینه‌های خود را بررسی می‌کند. دیروز ما به این نتیجه رسیدیم که بازیکنان متعهد به باشگاه را نگه داریم. اگر چیزی برای گفتن داشته باشیم، اطلاع خواهیم داد.

چرا ریس جیمز را تعویض کردید؟ریس خسته بود. اولین چیزی که در ورود به چلسی انجام دادیم بررسی سوابق گذشته بازیکنان بود؛ جیمز 3 یا 4 ماه را با مصدومیت گذرانده بود و پیش فصل سختی هم داشت. به دنبال ریسک در مورد او نبودیم.

 در مورد انزو فرناندز:عملکرد خوبی داشت. امروز تنها یک شوت به سمت دروازه ما رقم خورد و به همین خاطر معتقدم عملکرد قاطعی داشتیم. به بازیکنان خوب نیاز داریم، باید پیشرفت کنیم. به دنبال تقویت ترکیب چلسی با بازیکنانی مناسب هستیم. باید موقعیت‌های زیادی ایجاد کنیم؛ برای قدم اول از عملکرد تیم راضی هستیم.

گفتنی است پوچتینو در مصاحبه بعد از بازی خود با اسکای، در پاسخ به پرسش در مورد مویسس کایسدو با لبخند اعلام کرد که چلسی به دنبال تقویت ترکیب خود است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز