خبرگزاری کار ایران

ستاره سابق سیتی در آستانه ورشکستگی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۵۷۷

بنجامین مندی، بازیکن سابق منچسترسیتی، در آستانه ورشکستگی قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، بنجامین مندی خانه خود را برای فروش گذاشته است و به دنبال 12 میلیون یورو حقوق معوقه از منچسترسیتی است تا از ورشکستگی جلوگیری کند.

این بازیکن 29 ساله در ماه جولای پس از محاکمه مجدد اتهام تجاوز تبرئه شد. او سپس با قراردادی یکساله به تیم لوریان فرانسه ملحق شد.

بر اساس گزارش میرر، اداره درآمد و گمرک (HMRC) پس از گزارش‌هایی مبنی بر عدم پرداخت صورت حساب مالیاتی یک میلیون دلاری علیه بازیکن فرانسوی به دلیل امکان ورشکستگی پرونده‌ای تشکیل داده است.

مندی در سپتامبر 2021 پس از دستگیری توسط منچسترسیتی تعلیق شد و از آن زمان به بعد هیچ دستمزدی دریافت نکرد.

ژاکیل جارت، نماینده اداره درآمد و گمرک، در جلسه دادگاه عالی گفت که رسیدگی به بدهی مندی در انتظار نتیجه حکم دادگاه او به تعویق افتاده بود.

جارت گفت:"هیچ تماسی از طرف بدهکاران وجود نداشته است. توافقنامه توصیه می‌کند که هرگونه به روز رسانی درباره وضعیت بازیکن اطلاع داده شود اما تماسی برقرار نشد. ما امروز به دنبال صدور حکم ورشکستگی هستیم."

حسابدار مندی می‌گوید این بازیکن امید دارد با دریافت مطالباتش از منچسترسیتی ورشکستگی جلوگیری کند. 

 گفته می شود او با سیتی برای دریافت 12 میلیون یورو حقوق معوقه مذاکره می‌کند و خانه 6 میلیون یورویی‌اش را به فروش گذاشته است.

حسابدار مندی گفت:"او خودش به فرانسه بازگشته، جایی که به آن متعلق است. می‌خواهم از اداره درآمد و گمرک فرصت کوتاهی بخواهم زیرا ایجنت او با قاطعیت به من گفته که مشکل پرداخت دستمزد معوقه از منچسترسیتی حل می‌شود. او واقعاً پولی ندارد، هزینه پرونده قضایی بیش از یک میلیون یورو بود."

جلسه رسیدگی اداره درآمد و گمرگ به 4 اکتبر موکول شده تا به مندی مهلت دهند خانه‌اش را به فروش برساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز