خبرگزاری کار ایران

تلخابی: آمادگی قم برای یک میزبانی شایسته در مسابقات تک لیفت کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۴۷۱

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم گفت: امیدوارم بتوانیم با همکاری ورزشکاران و عوامل اجرایی، مسابقات خوبی را در پیش داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، مجید تلخابی در خصوص با برگزاری اولین دوره مسابقات تک لیفت در قم اظهار داشت: در گذشته و قبل از جدایی و تغییرات قوانین لیفت و پاورلیفتینگ مسابقات متعددی برگزار شده بود، اما حال قوانین شکل جدیدی به خود گرفته است و به همین دلیل این مسابقات به عنوان اولین دوره شناخته می شود.

او در رابطه با برگزاری این مسابقات در هر دو بخش بانوان و آقایان گفت: با توجه به توانمندی بانوان این مسابقات در هر دو بخش برگزار می شود. همچنین او گفت توسعه ورزش بانوان در رشته هایی مثل مچ اندازی، فیتنس چلنج و... می تواند به توسعه ورزش ما کمک کند.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم درباره استقبال از این رقابت ها تصریح کرد: با توجه به اینکه مسابقات همچون سال های قبل برگزار نمی شود و اوزان مسابقات از ۱۱ به ۴ تغییر کرده است و به دلیل عدم آشنایی برخی از ورزشکاران با لیفت همراه با لوازم شاید استقبال از این مسابقات همانند سال های قبل نباشد. با این حال قهرمان های به نامی در این مسابقات شرکت خواهند کرد، ورزشکارانی که مردم آن ها را به خوبی می شناسند.

او درباره جوایز اهدایی به قهرمانان افزود: به اوورال های این مسابقات مجموعا ۱۰۰ میلیون جایزه اهدا می شود. البته این جوایز قطعا از سوی بنده پرداخت می شود و در صورت اخذ اسپانسر عدد این جوایز می تواند بیشتر شود.

تلخابی در پایان گفت: برای برگزاری مسابقات باید دغدغه ورزشکاران را درک کنیم تا بتوانیم مسابقات خوبی را برگزار کنیم تا آن ها خاطرات خوبی از رقابت ها داشته باشند. از فدراسیون بدنسازی و کمیته قویترین مردان برای انتخاب قم به عنوان میزبان مسابقات تشکر می کنم. امیدوارم بتوانیم با همکاری ورزشکاران و عوامل اجرایی مسابقات خوبی را داشته باشیم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز