خبرگزاری کار ایران

برد ارزشمند لخ پوزنان مقابل نماینده اسلواکی در غیاب قلی زاده

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۳۹۸

لخ پوزنان لهستان در غیاب بازیکن ایرانی اش مقابل نماینده اسلوامی به پیروزی ارزشمندی دست یافت.

به گزارش ایلنا، بعد از پنج فصل بازی برای شارلروا که البته نیم فصل از آن به طور قرضی در کاسیم‌پاشای ترکیه بود، علی قلی‌زاده در انتقالی جالب به لهستان رفت و پیراهن لخ‌پوزنان را پوشید. او البته در اردوی تیم ملی ایران آسیب دید و به همین دلیل با مصدومیت راهی لهستان شد. از ابتدا هم مشخص بود که قلی‌زاده بازی‌های اول فصل را در لیگ کنفرانس اروپا و لیگ لهستان از دست می‌دهد و همین اتفاق هم رخ داد.

بر همین اساس و در چهارچوب دیدارهای دور رفت مرحله سوم پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا، تیم فوتبال لخ پوزنان لهستان در حالی که علی قلی‌زاده را مثل تمام مسابقات قبل در اختیار نداشت و نمی‌توانست از این بازیکن مصدوم بهره ببرد، در ورزشگاه انئا و در حضور ۳۰ هزار تماشاگرش به مصاف اسپارتاک ترناوا اسلواکی رفت. تیم فوتبال لخ پوزنان که از ابتدای فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ استراکلاسا لهستان هیچ شکستی نداشته و سه بازی اخیرش را با کسب دو پیروزی و یک تساوی پشت سر گذاشته بود، در جدال اروپایی مقابل اسپارتاک ترناوا اسلواکی نیز توانست به همین روند موفقیت‌آمیز ادامه دهد و برد ارزشمندی به دست بیاورد.

یاران قلی‌زاده که از ابتدای فصل در تمام رقابت‌های داخلی و پلی‌آف لیگ کنفرانس موفق ظاهر شده و در پنج بازی رسمی اخیرشان یک تساوی و چهار برد داشتند، در دیدار مقابل اسپارتاک ترناوا نیز به پیروزی ارزشمند ۲ بر یک رسیدند. تیم فوتبال لخ پوزنان لهستان هفته آینده باید در مسابقه برگشت لیگ کنفرانس اروپا در زمین اسپارتاک ترناوا اسلواکی به میدان برود که امیدوار به کسب پیروزی و صعود از مرحله سوم پلی‌آف این رقابت‌ها است.

علی قلی‌زاده، ستاره ایرانی و گرانقیمت لخ پوزنان لهستان مثل پنج مسابقه اخیرشان، در دیدار برابر اسپارتاک ترناوا نیز نتوانست تیمش را به علت آسیب‌دیدگی همراهی کند. قلی‌زاده در شرایطی شش مسابقه ابتدایی لخ پوزنان را از دست داده که خیلی‌ها فکر می‌کردند این دوری خیلی طولانی نباشد. همین مسأله باعث انتقاد هواداران لخ پوزنان شده. هر چند نتایج این تیم انتقادها را کمرنگ و پنهان کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز