خبرگزاری کار ایران

توصیه‌های دیوید بکهام به بازیکن انگلیس در جام جهانی زنان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۱۶۷

بازیکن تیم ملی فوتبال زنان انگلیس گفت که دیوید بکهام به او توصیه‌هایی داشته است.

به گزارش ایلنا، آلسیا روسو مهاجم تیم ملی فوتبال انگلیس توصیه‌هایی از دیوید بکهام در نخستین حضورش در جام جهانی دریافت کرده است. روسو ۲۴ ساله ته در ترکیب تیم‌ملی انگلیس در جام جهانی زنان حضور دارد همراه این تیم خود را برای دیدار مقابل کلمبیا در مرحله یک چهارم نهایی آماده می‌کند.

این دومین تورنمنت مهم مهاجم آرسنال است البته او در یورو ۲۰۲۲ به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت. روسو درباره صحبتی که با دیوید بکهام داشت، گفت: این یک مکالمه کاملاً متمرکز بر جام جهانی بود. 

روسو گفت که بکهام کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس با او درباره کارهایی که در زمین انجام داده است و همچنین احساسش در جام جهانی با او صحبت کرده است.

بازیکن تیم ملی انگلیس خاطرنشان کرد: دیوید بکهام گفت که جام جهانی بزرگ‌ترین اتفاقات حرفه‌ای او بوده است، لحظاتی که واضح است هرگز فراموش نخواهد کرد. او گفت که بهترین و بزرگترین خاطراتش در پیراهن انگلیس بوده است. از زمانی که یک دختر کوچک بودم دیوید بکهام یکی از بازیکنان مورد علاقه من بود.

روسو در خصوص نخستین تجربه‌اش در جام جهانی، عنوان کرد: قدم گذاشتن در اولین جام جهانی چیزی است که از زمانی که به یاد دارم رویای آن را داشتم. 

این بازیکن انگلیس که تنها گل خود را در دیدار مقابل چین به ثمر رسانده است، گفت: من یک مهاجم هستم، دوست دارم تا جایی که ممکن است و می‌توانم تلاش و کمک کنم اما گاهی اوقات شما می‌توانید تاثیر دیگری در بازی‌ها داشته باشید. بدیهی است گلزنی در جام جهانی و داشتن این حس خوب بود اما همه چیز به پیروزی و پیشرفت در این تورنمنت بستگی دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز