خبرگزاری کار ایران

واکنش افشاریان به گل مشکوک پرسپولیس مقابل آلومینیوم

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۹۸۵

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال از مربیان تیم‌ها خواست اجازه بدهند این کمیته کار خود را انجام دهد و آنها از صحبت درباره داوران پرهیز کنند.

به گزارش ایلنا، خداداد افشاریان در حاشیه دیدار هوادار تهران - مس رفسنجان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: نمی‌گویم سال گذشته (داوری) فاجعه بود، ولی خوب نبودیم. در همین راستا کارهایی کردیم که لیگ برای داوران راحت‌تر شود. ما 160 نفر داور را به 90 نفر رساندیم. تقریباً 15 نفر هم تست را پاس نکردند و با 75 نفر به مسابقات آمدیم.

وی ادامه داد: چیزی که از داوران انتظار دارم این است که با تمرکز و آرامش بیشتری قضاوت کنند. خدا را شکر هفته‌ای که گذشت انگار مشکل خاصی نبود و بی‌حاشیه بود. به نظر می‌آید که بچه‌ها عزم‌شان را جذب کردند که اتفاقات خوبی بیفتد. یک حرف نیز با مربیان دارم و آنهم این است که خواهشاً اجازه دهید کارمان را انجام دهیم. اجازه بدهید ما خودمان داوران را رصد کنیم و کسی در مورد داوران صحبت و آنها را قضاوت نکند. در هفته‌ای که چیزی نبود با چهار پنج نفر برخورد می‌شود. ما توقع داریم همه از فوتبال لذت ببریم.

رئیس کمیته داوران در واکنش به این موضوع که «باشگاه‌ها هزینه زیادی کردند و این درست نیست که به همه بگوییم اعتراض نکنند، چرا امکانات درست فراهم نمی‌شود؟»، گفت: من با این حرف موافق نیستم. تیم‌ها هزینه کردند که فوتبال بازی کنند. بچه‌ها هم جوانی‌شان را می‌گذارند که قضاوت کنند. تا انسان هست، اشتباه هم وجود دارد. ما با هیچ داوری مماشات نمی‌کنیم، اما اجازه دهید کارمان را انجام دهیم.

افشاریان درباره مشکلات داوران و سیستم VAR خاطر نشان کرد: برای سیستم رادیویی کمیته داوران اقدامی نخواهد کرد. سازمان لیگ، تیم‌ها و فدراسیون باید در این زمینه اقدام کنند. ما در این راستا چند نامه نوشتیم. رئیس فدراسیون و همه ما گفتیم که در نیم‌فصل دوم باید VAR را بیاوریم. همانطور که می‌دانید سیستم رادیویی با VAR متفاوت است و به همین دلیل اجازه دهید کارمان را کنیم. البته هر ورزشگاهی این امکانات را داشته باشد، ما استفاده می‌کنیم.

وی درباره صحنه گل پرسپولیس به تیم آلومینیوم نیز یادآور شد: گزارش بازی پرسپولیس هنوز به دست ما نرسیده است. یک صحنه گل بود که کمک داور شاهکار کرده بود. گزارش بازی‌ها تجمیع می‌شود و فردا به دست ما می‌رسد. بعداً هم گزارش همه بازی‌ها را می‌خوانیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز