خبرگزاری کار ایران

واکنش هاشمی به انتخابات دوباره فدراسیون ژیمناستیک

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۹۲۹

مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک امروز درباره سرانجام مشکلات انتخابات فدراسیون ژیمناستیک صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، اسفندماه سال گذشته بود که در یک انتخابات جنجالی عابد حقدادی توانست به عنوان رییس فدراسیون ژیمناستیک معرفی شود، اما تایید نشدن صلاحیت زهرا اینچه درگاهی رییس سابق فدراسیون باعث اعتراض برخی از اعضای مجمع و خروج آن ها از جلسه بود.  

همین مساله باعث شد تا شائبه هایی به این مجمع وارد شود و بار دیگر فدراسیون جهانی زیر بار برگزاری این انتخابات نرود. در ماههای اخیر فدراسیون نتوانسته با فدراسیون جهانی ارتباط برقرار کند و ایمیل رسمی فدراسیون هم در اختیار اینچه درگاهی رییس سابق است؛ فردی که فدراسیون جهانی را به عنوان رییس فدراسیون ژیمناستیک ایران به رسمیت می شناسد. 

این مشکلات و لغو شدن برخی از اعزام ها در ژیمناستیک، این شایعه را مطرح کرده که قرار است انتخابات فدراسیون ژیمناستیک دوباره برگزار شود.  

مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک امروز درباره سرانجام مشکلات انتخابات فدراسیون ژیمناستیک گفت: "ژیمناستیک اشکالاتی به انتخاباتش وارد بود. در زمان دکتر سجادی جلساتی نیز داشتیم و خواستیم با تعامل با فدراسیون جهانی آن را حل کنیم اما این اتفاق نیفتاد. الان هم ورزشکاران این رشته برای حضور در بازی‌های آسیایی نیاز به تایید خانم اینچه درگاهی دارند که مورد تایید فدراسیون جهانی است. شاید مجبور شویم انتخابات را تجدید کنیم. پیشنهاد خودمان را هم به فدراسیون جهانی دادیم و قرار است پاسخ بدهند تا ملاک عمل ما باشد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز