خبرگزاری کار ایران

ریو فردیناند:

آرسنال و یونایتد نمی‌توانند مانع قهرمانی سیتی شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۸۹۲

اسطوره منچستریونایتد، می‌گوید یونایتد و آرسنال می‌توانند منچسترسیتی را در کورس عنوان قهرمانی به چالش بکشند.

به گزارش ایلنا، ریو فردیناند خطاب به منچسترسیتی می‌گوید که امکان دارد ششمین قهرمانی لیگ برتر را طی 7 سال اخیر به دست آورد اما از آرسنال و منچستریونایتد به عنوان بزرگترین تهدیدها برای تیم پپ گواردیولا نام برد.

با وجود اینکه آرسنال در کامیونیتی شیلد  مقابل سیتی برنده شد و اولین جام فصل را به دست آورد، فردیناند همچنان بر این باور است که سیتی در نهایت با وجود رقابت با یونایتد و آرسنال جان را حفظ خواهد کرد.

فردیناند در مصاحبه با TNT Sports گفت:"منچستریونایتد و آرسنال دو رقیب اصلی هستند. فقط این دو تیم می‌توانند به سیتی نزدیک شوند. هنوز فکر می‌کم بین منچستریونایتد و منچسترسیتی تفاوتی وجود دارد: هم در زمین و هم خارج از زمین. با این وجود منچستریونایتد در مسیر درستی حرکت می کند. فکر می‌کنم می توانید ببینید که آن‌ها چگونه در پنجره نقل و انتقالات عمل کرده‌اند، این بسیار قاطع و صریح بوده است. آن‌ها سه بازیکن بسیار خوب را جذب کردند که بدون شک به تیم کمک می‌کنند، احتمالاً یک بازیکن دیگر هم جذب می‌‌شود، ما باید منتظر بمانیم و ببینیم."

اریک تن هاخ تعدادی از اهدافش را جذب کرده و یونایتد نقل و انتقالات را با خرید میسون مونت از چلسی آغاز کرد. این باشگاه بعداً آندره اونانا و راسموس هویلوند را جذب کرد.

فردیناند ادامه داد:"فکر می‌کنم آرسنال نیز همین کار را کرده است. آن‌ها در این پنجره فوق العاده خوب عمل کرده‌اند. سه بازیکن بسیار خوب که نه تنها به تیم کمک می‌کنند بلکه ترکیب اصلی را هم بهبود می‌بخشند. آن‌ها این فصل هم به قهرمانی نزدیک خواهند بود، اما فکر نمی‌کنم بتوانند جلوی قهرمانی سیتی را بگیرند."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز