خبرگزاری کار ایران

ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات قهرمانی جهان تکمیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۰۹۴

با برگزاری مسابقه انتخابی درون اردویی وزن ۷۲ کیلوگرم، ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ تکمیل شد.

به گزارش ایلنا، مسابقه انتخابی درون اردویی وزن 72 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان از ساعت 10 صبح امروز (سه‌شنبه) در خانه کشتی شهید هادی برگزار شد.

سجاد ایمن‌طلب کشتی‌گیر نوشهری و نفر برتر چرخه 72 کیلوگرم بود که با تصمیم فدراسیون کشتی و کادر فنی تیم ملی، امروز با دانیال سهرابی قهرمان تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان کشتی گرفت. در نهایت سهرابی در دو کشتی از سه مبارزه به پیروزی رسید و به عنوان ملی‌پوش انتخاب شد.

بدین ترتیب پویا دادمرز در 55 کیلوگرم، مهدی محسن‌نژاد در 60 کیلوگرم، ایمان محمدی در 63 کیلوگرم، محمدرضا گرایی در 67 کیلوگرم، دانیال سهرابی در 72 کیلوگرم، محمدعلی گرایی در 77 کیلوگرم، علیرضا مهمدی در 82 کیلوگرم، ناصر علیزاده در 87 کیلوگرم، محمدهادی ساروی در 97 کیلوگرم و امین میرزازاده در 130 کیلو ترکیب تیم ملی فرنگی را در مسابقات جهانی تشکیل می‌دهند.

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان، 25 تا 28 شهریور در صربستان برگزار می‌شود.

سال گذشته تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با دو نقره محمدرضا گرایی و امین میرزازاده و برنز محمدهادی ساروی در رده چهارم جهان قرار گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز