خبرگزاری کار ایران

آرتتا: بهترین تیم جهان را شکست دادیم تا قهرمان شویم

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۶۳۵

سرمربی تیم فوتبال آرسنال از غلبه بر استاد سابقش و کسب اولین جام فصل ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش ایلنا، میکل آرتتا سرمربی تیم فوتبال آرسنال پس از پیروزی مردانش برابر منچسترسیتی در جام خیریه در دیداری که آرسنال در دقیقه 11+90 آن بازی را یک - یک مساوی کرد و در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر یک حریف را شکست داد، گفت: احساس فوق‌العاده‌ای دارم. فکر نمی‌کنم برای بردن یک جام شیوه‌ای بهتر از بردن بهترین تیم جهان در ومبلی آنهم به روشی که ما این تیم را شکست دادیم، وجود داشته باشد. این پیروزی و قهرمانی واقعاً انگیزه‌بخش است.

این اولین پیروزی آرسنال برابر منچسترسیتی طی سه سال گذشته بود و کمی از تلخی ناکامی آرتتا و مردانش در هفته‌های پایانی لیگ برتر را کاست. سرمربی اسپانیایی آرسنال گفت: عالی است. ما همه در اینجا هستیم تا برای باشگاه آرسنال جام ببریم و آن را موفق کنیم. دیدن شادی این همه هواداری که الان به تیم‌شان افتخار می‌کنند، واقعاً احساس متفاوتی دارد.

آرتتا در پاسخ به این سؤال که آیا این قهرمانی سطح توقعات را از تیمش برای فصل آینده بالا خواهد برد، گفت: نمی‌دانم. من فقط می‌خواستم در سریع‌ترین زمان ممکن برای آرسنال جام بیاورم. از حالا ما می‌توانیم به اهداف بعدی فکر کنیم. با این حال می‌دانیم که در فوتبال یک روز ممکن است جام ببری، اما از فردای همان روز دوباره باید تمرین کنید و ما هم باید برای بازی برابر ناتینگهام فارست به بهترین شکل ممکن آماده شویم.

سرمربی توپچی‌ها در جریان بازی به خاطر اعتراض شدیدش به تصمیم داور برای اخطار ندادن به بازیکن حریف کارت زرد گرفت. او درباره رفتارش اظهار داشت: من قبلاً هم گفته بودم که نمی‌توانم در عرض سه روز رفتارم را تغییر دهم. کنترل کردن خودتان در چنین شرایطی سخت است. می‌دانم که ممکن است دفعه بعدی با تصمیمات ناشی از قوانین جدید آفسایدگیری احتمالاً کمک داور هم درباره من بگوید «اوه خدای من او چرا دارد اینطور رفتار می‌کند؟». ما تمام تلاش‌مان را برای بهتر شدن رفتارمان انجام می‌دهیم. قوانین را هم درک می‌کنم، اما گاهی اوقات ما آنقدر عصبانی و ناراحت هستیم که یادمان می‌رود کدام منطقه از محوطه فنی هستم. به هر حال مشکلی نیست. با این هم کنار می‌آییم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز