خبرگزاری کار ایران

همدانی: عده‌ای به عمد در استقلال کار شکنی می‌کنند/ هافبک عراقی به تیم کمک زیادی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۱۱۹

پیشکسوت استقلال معتقد است عده ای درون باشگاه دست به کارشکنی می‌زنند.

به گزارش ایلنا، ستار همدانی، پیشکسوت استقلال از وضعیت این تیم ناراضی است و عقیده دارد عده ای عمدا باعث می‌شوند این باشگاه شرایط نابسامانی داشته باشد. 

استقلال در فصل نقل و انتقالات پرفروغ نبود و آن‌قدر بد عمل کرد که باعث نگرانی هواداران تیم شده است، نظرتان را در خصوص نوع جذب کردن بازیکن توسط استقلال می‌گویید؟

چندین سال است که مشکل استقلال همین است. واقعاً این مشکلات استقلال را از پا در آورده است. یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که استقلال را از پا در آورده تغییر بیش از حد مدیریت است. استقلال در یک فصل چهار مدیرعامل عوض می‌کند! در چنین شرایطی چطور توقع دارید که این تیم بتواند موفق عمل کند. ثبات مدیریت نخستین و مهم‌ترین قدم برای رسیدن به موفقیت است، اما استقلال در چند سال اخیر از داشتن ثبات مدیریت محروم بوده است. وقتی مجمع دیر تشکیل می‌شود، مدیرعامل استقلال دیر انتخاب می‌شود، سرمربی به‌موقع معرفی نمی‌شود و در نهایت آقای قربانزاده و خصوصی‌سازی هم به استقلال ضربه می‌زند توقع دارید استقلال بتواند در نقل وانتقالات موفق باشد. این در حالی است که تیم‌های رقیب به خوبی بازیکن گرفته‌اند و با دست پر به مسابقات قدم می‌گذارند.

 

استقلال طی چند وقت اخیر توانسته بازیکنان امید را جذب کند، در حالی‌که کارشناسان معتقدند تیم استقلال نیاز به ستاره دارد، نظر شما در این خصوص چیست؟

قطعاً تیمی مثل استقلال ستاره می‌خواهد، اما وقتی در حق این تیم کم لطفی می‌شود معلوم است که نمی‌تواند ستاره جذب کند.

 

نظرتان در خصوص بازیکن عراقی که به تازگی استقلال جذب کرده، چیست؟

من بازی‌های این بازیکن را دیدم او بسیار خلاق و باهوش است، ضمن اینکه بازیکن جنگنده‌ای است، این بازیکن عراقی چپ پا است و بازیکن کلاسیکی محسوب می‌شود. مطمئن هستم که او به استقلال کمک زیادی می‌کند. استقلال به چنین بازیکنی نیاز داشت.

 

لیگ یک هفته به تعویق افتاد این تأخیر به استقلال کمک می‌کند؟

به هیچ وجه؛ استقلال خیلی عقب است و در فرآیند زمان یک هفته‌ای هیچ تأثیری در عملکرد استقلال ندارد.

 

استقلال تا همین چند روز پیش بدنساز نداشت و به تازگی بدنساز اسپانیایی به این تیم اضافه شده است. نظرتان در این خصوص چیست؟

قطعاً استقلال نیاز داشت از ابتدای کار خود یک بدنساز داشته باشد و نبود آن به تیم استقلال ضربه می‌زند این نکته هم از جمله مواردی است که به آن اشاره کردم که استقلال را با مشکل مواجه کرده است.

 

خیلی‌ها معتقد هستند که افرادی به عمد در حق استقلال کارشکنی می‌کنند تا این تیم موفق نباشد، نظر شما در این خصوص چیست؟

اتفاقاتی افتاد که ما هم هر چقدر می‌خواهیم مثبت به قضیه فکر کنیم نمی‌توانیم. در چنین شرایطی نمی‌توانیم مثبت‌گرا باشیم. من هم فکر می‌کنم به عمد افرادی در حق استقلال کارشکنی می‌کنند.

 

استقلال بازی با نفت را در پیش دارد این بازی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

قطعاً این بازی سخت خواهد بود. استقلال اما باید بازی‌ اول خود را سفت و محکم شروع کند تا گام اول را بزرگ برداشته باشد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز