خبرگزاری کار ایران

تقی پور: هفته اول سختی های خاص خودش را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۸۴۱

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گقت: قبلا هم گفته بودم هفته اول سختی های خاص خودش را دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از رسانه رسمی مس سونگون، تیم مس سونگون در دیدار هفته اول لیگ برتر موفق شد میهمان خود پالایش نفت بندرعباس را با نتیجه ۶-۴ شکست دهد. صحبت های اسماعیل تقی‌پور‌ را بعد از این دیدار بخوانید:

حضور پرشور هواداران

ابتدا از هواداران عزیز تشکر می کنم و دست تک تک شان را می بوسم که امروز با حضور گرم و ‌پرشورشان نقش غیر قابل انکاری در کسب این برد شیرین داشتند.

کامبک شیرین

قبل از بازی هم گفته بودم که هفته اول سختی های خاص خودش را دارد. در نیمه اول کاملا این موضوع را دیدیم ولی خدا را شاکرم که شاگردانم بزرگی خود را اثبات کرده و شکست ۴-۱ را به برد ۶-۴ تبدیل کردند.

بین دو‌ نیمه

بین دو‌ نیمه در رختکن فقط به بچه ها گفتم که به توانایی های خودشان واقف باشند و حواسشان باشد که این جمعیت فقط به خاطر آنها در این روز تعطیل اینجا حضور دارند. خوشحالم که توانستیم رو سفید از زمین خارج شویم و شرمنده این عزیزان نشویم.

همه یک تیم هستیم

از دکتر نجف زاده صمیمانه تشکر می کنم که در این چند روز حواسشان کاملا به امورات تیم بود و امروز هم با حضورشان در هتل تیم به ما این حس را القا کردند که کل این مجموعه، یک تیم واحد بوده که تک هدفشان سربلندی ورزش ورزقان و آذربایجان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز