خبرگزاری کار ایران

مورایس: برای فوتبال عادلانه در زمین می‌جنگیم/ به همه حریفان احترام می‌گذاریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۶۷۰

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در شهرهای مختلف ایران ما یک رقابت عادلانه و منصفانه می‌خواهیم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در حاشیه  مراسم رونمایی از پیراهن سپاهان اظهار داشت: صحبت‌های هواداران را درک می‌کنم و برای به دست آوردن جام‌های قهرمانی تلاش خواهیم کرد؛ مدیرعامل سپاهان در مورد خیلی چیزها صحبت کرد و من نیز نکات دیگری را خواهم گفت. 

وی افزود: ما یک شهر و کشور مردم پذیریم، ما به جنگ نمی‌رویم چون به دنبال صلح هستیم؛ ما ارزش‌های قدرتمندی داریم که می‌تواند رقابت را زیبا کند و این ارزش‌ها را نیاز داریم، در شهرهای مختلف ایران ما یک رقابت عادلانه و منصفانه می‌خواهیم.

مورایس تصریح کرد: مادرم در ۹ سالگی من فوت شد و حتی یک بازی از من ندید؛ مادران خیلی مهم هستند، من نبود مادرم را احساس می‌کنم با این که یک انسان بالغ هستم، بازیکنان نیز به مادران خود وابسته هستند و لیاقت این را دارند که مادرانشان در ورزشگاه شاهد بازی آن‌ها باشند‌. 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان گفت: آرزوی موفقیت در این سفری که داریم تا بتوانیم عدالت را برقرار کنیم، سفر ساده‌ای نیست و باید آن را به تمام مردم ارائه کنیم، شاید برخی مقابل ما باشند، عادلانه در زمین می‌جنگیم زیرا این چیزی است که ورزش نیاز دارد و در زمین به حریفان احترام می‌گذاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز