خبرگزاری کار ایران

رمضانی: نصف قراردادم را هم بخشیدم اما نظر نکونام به فسخ است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۴۴۹

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به شرایط سخت این تیم در این روزها گفت: با آنکه نصف مبلغ قراردادم را بخشیدم اما نظر کادر فنی به جدایی من از تیم است و منتظر هستم تا شرایطم مشخص شود.

 

به گزارش ایلنا؛ آرمان رمضانی با اشاره به شرایط سخت این روزهای استقلال اظهار کرد: دو هفته‌ای است که کادر فنی به باشگاه اعلام کرده که نظر به قطع همکاری با من دارد و من هم در این مدت به دنبال همین موضوع هستم اما هر روز بهانه‌ای می‌آورند و باید دید در نهایت چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی ادامه داد: فصل گذشته کمترین میزان دریافتی را داشتم و زیر۵۰ درصد گرفتم. الان هم شرایط باشگاه را درک می‌کنم و می‌دانم اوضاع خوب نیست. حتی گفتم نیمی از آن را می‌بخشم و هر وقت قرار شد سایر بازیکنان پرداختی داشته باشند مطالبات من را هم بدهند اما کسی پاسخگو نیست. البته صحبت‌هایی شنیده‌ام مبنی بر اینکه باید پول رضایت‌نامه را پرداخت کنم اما من که نمی‌خواهم بروم نظر کادر فنی به رفتن من است و هنوز هیچ چیزی در مورد آینده‌ام مشخص نیست.

رمضانی یادآور شد: شرایط خوبی ندارم و نمی‌دانم باید چه کار کنم. به همین دلیل ۱۰ روزی است که در تمرین حاضر نمی‌شوم اما امیدوارم شرایط استقلال درست شود و اگر حتی با رفتن من همه چیز درست می‌شود، حاضرم بروم.

وی که سابقه بازی با پیراهن پرسپولیس را نیز در کارنامه دارد، گفت: هواداران بدانند در این دو فصلی که در استقلال بودم هیچ‌وقت کوتاهی نکردم. پارسال برای نخستین بار یک بازی هم فیکس نبودم که این به نظر سرمربی تیم بازمی‌گشت و نمی‌خواهم الان که او نیست پشت سرش حرفی زده باشم اما همین مسائل باعث می‌شود بازیکن از فرم ایده‌ال خارج شود.

مهاجم آبی‌ها درباره جواد نکونام، سرمربی استقلال هم اضافه کرد: به نظر کادر فنی احترام می‌گذارم. امیدوارم او بتواند شرایط را مدیریت کند. همیشه برای استقلال آرزوی موفقیت دارم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز