خبرگزاری کار ایران

بنگر: بهترین اتفاق نقل و انتقالات پرسپولیس ماندن خود یحیی بود/ پرسپولیس باید دو تیمِ کامل در اختیار داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۱۲۱

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم در نقل و انتقالات صحبت کرد.

محسن بنگر در گفتگو با ایلنا در خصوص شرایط پرسپولیس اظهار داشت: اوضاع پرسپولیس در حال حاضر از نظر من خوب است. ادامه حضور یحیی گل‌‌محمدی اتفاق خوب و مثبتی بود که رخ داد و بهترین اتفاق نقل و انتقالاتی پرسپولیس تا اینجا به نظرم جذب بازیکنان و تمدید نفرات کلیدی نیست و مهم‌ترینش ماندن خود یحیی گل‌محمدی است. در ادامه هم مدیریت عملکرد خوبی در جذب بازیکن و تمدیدی‌ها داشته است.

وی در مورد ماندن بیرانوند در پرسپولیس هم گفت: از اول هم مشخص بود بیرانوند جایی نمی‌رود و پرسپولیس خانه اوست. حالا اینکه از برخی مسائل ناراحت بود و این ناراحتی را نشان داد مسائلی است که میان او و باشگاه گذشته و در جریانش نیستم ولی هرچه بود مهم این است که تصمیم درست را گرفت و قراردادش را تمدید کرد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد نقل و انتقالات باشگاه هم توضیح داد: در اکثر پست‌ها نفرات کلیدی حفظ شدند و بازیکنان خوبی هم به خدمت گرفته شدند. شاکله تیم فصل قبل حفظ شده و چند بازیکن با کیفیت هم اضافه شدند. فقط در خط حمله نیاز است بازهم نفراتی جذب تیم شوند که امیدوارم در ادامه این اتفاق رقم بخورد چرا که شهاب زاهدی به تنهایی نمی‌تواند کار را پیش ببرد.

بنگر در مورد اضافه شدن کنعانی زادگان و ترافیک در خط دفاعی پرسپولیس هم گفت: پرسپولیس فصل بعد باید در لیگ، جام حذفی و علی الخصوص لیگ قهرمانان آسیا بجنگد و باید هم دو تیم کامل در اختیار داشته باشد. بازی‌ها فشرده هستند و برنامه‌های تیم ملی هم هست و برای همین جذب بازیکنان با کیفیت در هر پستی نیاز تیم است. اینکه چطور از این نفرات استفاده شود هم بستگی به مدیریت یحیی گل‌محمدی دارد.

بنگر با انتقاد از عدم سفر پرسپولیس به اردوی ترکیه هم خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم پرسپولیس به خاطر شرایطش باید بهترین آماده‌سازی را داشته باشد. نگاه کنید عربستان چه سرمایه‌گذاری بزرگی در فوتبال انجام داده است ولی پرطرفدارترین تیم ایران از برپایی یک اردوی ساده در ترکیه هم عاجز است و این شرایط در شأن باشگاهی مثل پرسپولیس نیست. امیدوارم مسئولان فکری به حال این تیم کنند و این اوضاع اصلا مناسب وا قابل قبول نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز