خبرگزاری کار ایران

حسینی: خوشحالم دوباره در خدمت باشگاه استقلال هستم

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۱۳۱

سیدحسین حسینی قراردادش را با باشگاه استقلال تمدید کرد.

به گزارش ایلنا، حسین حسینی سنگربان و کاپیتان تیم فوتبال استقلال پس از تمدید دو ساله قرارداد مقابل خبرنگاران ایستاد و حرف‌هایش را درباره تصمیمی که گرفته، اینطور آغاز کرد: اول از همه اینکه خیلی خیلی خوشحالم که دوباره این افتخار را دارم که در خدمت باشگاه بزرگ استقلال باشم.

او ادامه داد: قبلا در شرایط خیلی خوب هم گفتم که در تیم‌های دیگر نمی‌توانم بازی کنم. این مدت هم شرایط خیلی خاصی برای من بود و دوست نداشتم تصمیم دیگری بگیرم و در تیم دیگری بازی را دنبال کنم. صبر کردم تا تا ببینم چه می‌شود و خدا را شکر شرایط مهیا شد و دوباره تمدید کردم. از اعتماد آقای نکونام و زحمات آقای خطیر تشکر می‌کنم. این قول را به هواداران می‌دهم که بهترین عملکرد را داشته باشم و سال خوبی در کنار هم داشته باشیم.

حسینی در واکنش به اینکه پس از شکست استقلال در فینال جام حذفی هجمه های زیادی را از سوی هواداران تحمل کرده، بیان کرد: راستش را بخواهید بعد از جام جهانی اتفاقات زیادی برایم رخ داد و دوست داشتم این مسائل را با هواداران درمیان بگذارم ولی شرایط جور نمی‌شد که بخواهم مصاحبه نبود. زمان مناسبی نبود. مطمئن باشید خیلی صحبت درباره اتفاقاتی که در این مدت برمن گذشت، دارم. اتفاقاتی که سال گذشته برایم رقم زدند.

او سپس در واکنش به این سوال که به نوعی قربانی دربی شده، گفت: بله به هر حال این چیزها طبیعی است. گفتم خیلی از دوستان برایم حاشیه درست کردند. ده هفته مانده بود که بازی ها تمام شود، من در اردوی تیم ملی بودم. بعد در یک مصاحبه مفصل صحبت می‌‍‌کنم. من در اردوی تیم ملی بودم و دنبال گلر بودند. این مسائل ذهن من را درگیر کرد. من در تیم ملی بودم و دوستان دنبال گلری بودند که در تیم ملی نبود.

او سپس در واکنش به اینکه مدیران سابق باشگاه را می‌گوید، اضافه کرد: بله همان مدیران که دنبال بمب ترکاندن بودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز