خبرگزاری کار ایران

شریفی: نمی‌دانم صدایمان تا کجا می‌رسد ولی نبود سرمربی خیلی بد است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۹۳۱

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران با بیان این‌که نبود سرمربی، آنالیزور و کادر پزشکی لطمه بزرگی به تیم ایران زده است، گفت: نمی‌دانم صدایمان تا کجا می‌رسد، ولی نبود سرمربی برای‌مان خیلی بد است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرتضی شریفی درباره دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و بلغارستان در هفته سوم لیگ ملت‌ها در آناهایم، افزود: روز چهارشنبه بازی بدی داشتیم و متاسفانه سه بر صفر به فرانسه باختیم و از این بابت از مردم عذرخواهی می‌کنم.

وی تصریح کرد: امروز هم تمرین کردیم تا بتوانیم اشتباهات‌مان را جبران کنیم و مقابل بلغارستان بهتر ظاهر شویم. انشالله که بتوانیم بهتر بازی کنیم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ادامه داد: درخصوص بلغارستان هنوز شناخت کافی نداریم و جلسه آنالیز این تیم قبل از بازی برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: نبود سرمربی، آنالیزور و کادر پزشکی لطمه بزرگی به تیم ایران زده است. درسته تیم یک نفر فیزیوتراپ به خدمت گرفته ولی کادر پزشکی خودمان خیلی بهتر بدن‌های بازیکنان را می‌شناخت. نمی‌دانم صدایمان تا کجا می‌رسد، ولی نبود سرمربی برای‌مان خیلی بد است.

تیم ملی والیبال ایران ساعت هفت صبح روز جمعه 16 تیرماه در دومین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها در آناهایم به مصاف بلغارستان می‌رود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز