خبرگزاری کار ایران

کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش در مورد ژیمناستیک به توافق رسیدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۸۳۶

سخنگو و دبیرکل کمیته ملی المپیک از توافق وزارت ورزش و کمیته در رابطه با موضوع انتخابات فدراسیون ژیمناستیک خبر داد.

به گزارش ایلنا، مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک در حاشیه رکوردگیری تیم ملی وزنه‌برداری، گفت: به عنوان سرپرست کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو وظیفه دارم در اردوها و رکوردگیری‌ها شرکت کنم و نظر ورزشکاران و رییسان فدراسیون‌ها و کادر فنی آن‌ها را ارزیابی کنیم.

وی در مورد اعزام وزنه‌برداران به مسابقات آسیایی هانگزو عنوان کرد: طبق برنامه قرار است یک گروه ۷ نفره از مردان و ۳ یا ۴ نفره از بانوان را که شانس مدال دارند به مسابقات اعزام کنیم. خوشبختانه شرایط بر اساس بررسی‌ها امیدوار کننده است و وزنه‌برداران شانس کسب مدال دارند.

دبیرکل و سخنگوی کمیته ملی المپیک در واکنش به اینکه رئیس فدراسیون وزنه‌برداری درخواست کرده امکان تمرین مجدد در آکادمی ملی المپیک فراهم شود، گفت: رشته‌های مثل وزنه‌برداری، تکواندو، کاراته، کشتی، جودو و کوراش که بیش از سایر رشته‌ها به مدال‌آوری آنها امیدواریم از تمامی امکانات از جمله مربی، تجهیزات، سالن و آکادمی مورد حمایت ما هستند و انتظار داریم کمک‌های وزارت ورزش هم به عنوان پشتیبان به این رشته‌ها اضافه شود چرا که در حال حاضر ورزشکاران نیازمند حمایت هستند تا با تمام تلاش، انگیزه و کم‌ترین دغدغه حرکت کنند.

وی در پاسخ به این که انتقاداتی نسبت به برخی معاونانش مطرح شده است، گفت: چنین چیزی را نشنیده‌ام، معاونان خود را دو سه روز است انتخاب کرده‌ام و هیچ انتقادی نشنیده‌ام و امیدوارم این افراد با تجربه موفق باشند؛ رئیس کاروان می‌تواند سه معاون داشته باشد که این موضوع را ابلاغ کرده‌ام و مشاورانی در حوزه فنی و بین‌الملل به من کمک می‌کنند.

سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ در مورد آخرین وضعیت فدراسیون ژیمناستیک و انتخابات این فدراسیون بیان کرد: جلساتی با وزارت ورزش داشته‌ایم و در حال جمع‌بندی هستیم که در قالب یک توافق به تصمیمی برسیم که به نفع ورزش ایران و ژیمناستیک کشور باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز