خبرگزاری کار ایران

اینزاگی: بدون اونانا امکان همکاری دیگر وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۷۶۷

با وجود شایعات گسترده درباره جدایی آندره اونانا از اینتر، یک رسانه معتبر ایتالیایی می‌گوید سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، با فروش اونانا مخالفت کرده است.

به گزارش ایلنا، آندره اونانا در روزهای گذشته به یکی از داغ‌ترین سوژه‌های نقل و انتقالات ایتالیا و اروپا تبدیل شده و شایعات درباره جدایی او از اینتر و انتقالش به چند باشگاه لیگ برتری از جمله چلسی و منچستریونایتد به اوج رسیده است.

با وجود درخواست‌های متعدد برای مذاکره درباره اونانا می‌دانستیم که اینتر به درخواست‌دهنده‌ها اعلام کرده که این دروازه‌بان کامرونی را ارزان واگذار نخواهد کرد. اما امروز گاتزتا دلو اسپورت در گزارشی مدعی شد سیمونه اینزاگی با فروش اونانا مخالفت کرده و به مدیران باشگاه اعلام کرده باید دور او را خط کشیده و دروازه‌بان کامرونی‌شان را غیر قابل فروش قلمداد کنند.

لارپوبلیکا ضمن تایید گزارش گاتزتا می‌گوید با وجود مخالفت سرسختانه اینزاگی، اگر پیشنهاد وسوسه‌انگیزی در حد 50 میلیون یورو یا بیشتر برای اونانا به دفتر نراتزوری برسد ممکن است مدیران باشگاه توصیه سرمربی‌شان را رها کرده و اونانا را واگذار کنند.

تا این لحظه بیشترین شایعات درباره تمایل دو باشگاه چلسی و منچستریونایتد برای خرید اونانا بوده است. در روزهای گذشته برخی رسانه‌ها در انگلیس مدعی شدند اریک تن‌هاخ ترجیح می‌دهد بودجه محدودش را صرف خرید بازیکن در پست‌های دیگر کند و حاضر شده فصل آینده هم با داوید دخیا ادامه بدهد.

به این ترتیب به نظر می‌رسد جدی‌ترین خواهان آندره اونانا باشگاه چلسی باشد. باید دید آیا این دروازه‌بان کامرونی که چند روز پیش با تیمش در فینال لیگ قهرمانان حضور داشته حاضر است راهی باشگاهی مثل چلسی شود که بعید است فصل آینده هم وضعیتی چندان متفاوت با فصل گذشته‌ داشته باشد؟

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز