خبرگزاری کار ایران

مهینی: بازیکنان نوجوان آینده فوتبال بانوان ایران هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۳۸۲

سرمربی تیم ملی فوتبال دختران نوجوان گفت: نفراتی که در پایان این مرحله انتخاب می شوند به مرحله دوم اردوی تیم ملی فوتبال دختران کشور راه خواهند یافت.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شادی مهینی، سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان دختران کشور در خصوص برپایی اردوی انتخابی در رشت گفت: این اردو به میزبانی هیات فوتبال گیلان از روز پنجشنبه 25 خردادماه به مدت دو روز در شهر رشت برگزار شد. حدود ۵۰ دختر فوتبالیست از سراسر کشور در اردوی انتخابی تیم ملی حضور داشتند. نفرات حاضر در این اردو زیرنظر کادر فنی تیم ملی تمرینات آماده سازی خود را دنبال کردند که در نهایت برترین بازیکنان حاضر در این اردو انتخاب می شوند. نفراتی که در پایان این مرحله انتخاب می شوند به مرحله دوم اردوی تیم ملی فوتبال دختران کشور راه خواهند یافت.

وی بیان کرد: در مرحله دوم نیز نفرات حاضر محک زده می شوند تا برترین‌ها به مراحل بعدی اردو راه یابند تا در نهایت تیم ملی قدرتمندی داشته باشیم و برترین نفرات پیراهن تیم ملی را بپوشند.

سرمربی تیم ملی فوتبال دختران نوجوان کشور اضافه کرد: این نوجوانان آیندگان فوتبال ایران هستند و امیدوارم که به فعالیت خود در این رشته ادامه دهند.

اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال دختران نوجوان کشور به مدت ۲ روز در مجموعه ورزشی شهید عضدی شهرستان رشت برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز