خبرگزاری کار ایران

صادقیانی: 6 دیدار تدارکاتی برای کسب تجربه بازیکنان/ تیم زیر 16 سال از نظر مهارتی به ثبات رسیده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۳۱۷

سرمربی تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران گفت: 6 مسابقه تدارکاتی با سنین مختلف هماهنگ کردیم و پس از اردوی پنجم به ترکیب نهایی نزدیک‌تر شده و بازیکنان شایسته تر را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب می‌کنیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 16 سال پسر آسیا از 31 تیر تا هفتم مردادماه در ازبکستان برگزار می‌شود و سرمربی تیم ملی زیر 16 سال پسر ایران از 17 خرداد، 17 بازیکن را به پنجمین اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت کرده است.

آرش صادقیانی در خصوص این اردو که به مدت 14 روز در دو شهر آمل و گرگان پیگیری خواهد شد، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به زمان مسابقات و قرار گرفتن در مرحله‌ای که نیاز به دیدار تدارکاتی داریم، دو اردو در استان گلستان و مازندران پیش‌بینی کردیم. اهداف اصلی‌ای که در این دو شهر پیگیری می‌کنیم، افزایش آمادگی بازیکنان برای مسابقات است.

وی درباره برگزاری دیدارهای دوستانه در اردوی پنجم خاطرنشان کرد: 6 مسابقه تدارکاتی با سنین مختلف هماهنگ کردیم که به لطف هیات‌های استان برنامه‌ریزی آن انجام شده است. پس از این اردو به ترکیب نهایی نزدیک‌تر شده و بازیکنان شایسته تر را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب می‌کنیم.

سرمربی تیم زیر 16 سال با اشاره به بی‌تجربگی بازیکنان این تیم تصریح کرد: این بازیکنان اکثرا بی تجربه یا کم تجربه هستند و هدفمان انجام بازی های تدارکاتی بیشتر است تا در فضای مسابقات قرار گیرند. خداراشکر با توجه به تمرینات فشرده‌ای که پشت سر گذاشتیم از نظر مهارتی به ثبات رسیدند و در روزهای آینده از نظر تاکتیک هم به ثبات خواهند رسید تا هماهنگی لازم را بیابند و آماده مسابقات قهرمانی زیر 16 سال آسیا شوند.

تیم ملی والیبال زیر سال ایران قبل از حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا، در مسابقات قهرمانی زیر 16 سال آسیای مرکزی که از 23 تا 29 تیرماه به میزبانی ازبکستان و در شهر تاشکند برگزار خواهد شد، شرکت می‌کند.

تیم‌های ایران، ازبکستان، پاکستان، قزاقستان و ترکمنستان در گروه پسران این رقابت‌ها به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز