خبرگزاری کار ایران

بنگر: خودشان قهرمان می‌شوند همه چیز خوب است ولی جام‌های پرسپولیس را زیر سوال می‌برند/ امیدوارم گل محمدی بماند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۷۴۳

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم در فصل گذشته توضیحاتی داد.

محسن بنگر در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی در خصوص عملکرد پرسپولیس در فصلی که گذشت اظهار داشت: تیمی که قهرمان هر سه جام شده عملکردش مشخص است و دیگر نیازی به تفسیر و تعریف و تمجید ندارد. پرسپولیس به چیزی دست پیدا کرد که شایسته آن بود و نمی‌توانیم بگوییم حقش نبود به این عناوین برسد. روندی که تیم در طول فصل طی کرد نشان می‌دهد آنها به مرور بهتر و بهتر شدند و فاصله چند امتیازی با صدر جدول را جبران کردند و در نهایت هم آن را حفظ کردند.

وی افزود: پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ روحی توانست خودش را در شرایط بالایی نگه دارد و مشخص بود شانس اصلی قهرمانی در هر دو جام است. قبل از فینال جام حذفی خیلی‌ها می‌گفتند این بار نوبت استقلال است و پرسپولیس به خاطر قهرمانی لیگ، در جام حذفی انگیزه کافی ندارد و استقلال برنده می‌شود و جام را بالای سر می‌برد ولی اتفاقاً آرامشی که در پرسپولیس حکم فرما بود بر استرس استقلالی‌ها غلبه کرد و توانستند پیروز شوند و جام دوم و به دنبال آن جام سوم را بالای سر ببرند.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با اینکه برخی تیم ها قهرمانی پرسپولیس را تبریک نگفته و حتی آن را زیر سوال بردند هم توضیح داد: همیشه هروقت پرسپولیس قهرمان می‌شود این مسائل را مطرح می‌کنند و وقتی خودشان قهرمان می‌شوند همه چیز گل و بلبل است. تا قبل از این می‌گفتند آقای سلطانی فر عامل قهرمانی پرسپولیس است و وقتی سلطانی فر هم عوض شد بازهم تیم قهرمان شده و نمی‌خواهند واقعیت را قبول کنند.

وی در مورد وضعیت نیمکت پرسپولیس هم توضیح داد: شنیده‌ام یحیی گل محمدی گفته قصد دارد استراحت کند. فشار کار در تیمی مثل پرسپولیس بالاست و همه از شما انتظار دارند. حتی انواع و اقسام جام ها را هم در گذشته درو کرده باشید کافی است 5 بازی نتیجه نگیرید و همه علیه شما می‌شوند. او در میانه فصل دوران سختی را پشت سر گذاشت و حق می‌دهم خسته باشد و به دنبال استراحت باشد. از زاویه یک دوست و هم تیمی سابق بخواهم نگاه کنم به گل‌محمدی حق می‌دهم ولی از زاویه یک پرسپولیسی نگاه کنم دوست دارم یحیی در تیم بماند چرا که عملکرد خوبی دارد و تیم را به خوبی می‌شناسد و اگر تغییر در کادرفنی رخ دهد ممکن است به زیان پرسپولیس تمام شود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد مجمع باشگاه و ابقای اکثر اعضای هیات مدیره هم توضیح داد: ثبات در مدیریت موضوع مهمی است. همانطور که گفتم بهتر است گل محمدی در تیم بماند در خصوص مدیریت باشگاه هم این حرف را می‌زنم. درویش عملکرد خوبی در یک سال گذشته داشت و هم بازیکنان خوبی به خدمت گرفت و هم کادرفنی و بازیکنان از مدیریت او راضی بودند و آرامش در تیم حکم فرما بود. خوشحالم که تغییرات زیادی در مدیریت باشگاه رخ نداده و اینکه تکلیف این موضوع هم روشن شد و به درازا نکشید.

بنگر در مورد فصل آینده پرسپولیس هم خاطر نشان کرد: پرسپولیس تیم خوب و کاملی دارد. اولویت باشگاه باید حفظ بازیکنان کنونی و شاکله اصلی تیم باشد و در کنار آن دو موضوع را هم مد نظر قرار دهند. یکی تقویت تیم در چند پست با جذب بازیکنانی که در سطح پرسپولیس باشند و در کنار آن جوانگرایی و پایین آوردن میانگین سنی تیم. میانگین سنی تیم به نظرم کمی در حال بالا رفتن است و وقتش است به مرور بازیکنان جوان تر به ترکیب اصلی تزریق شوند تا در آینده از این موضوع تیم ضربه نخورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز