خبرگزاری کار ایران

بازوبند کاپیتانی رئال مادرید به مدافع اسپانیایی رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۵۷۰

ناچو فرناندز تایید کرد که قراردادش با رئال مادرید را یک‌ساله تمدید کرده و بعد از جدایی کریم بنزما بازوبند کاپیتانی به او رسیده است.

به گزارش ایلنا، ناچو امروز اعلام کرد که دست‌کم تا یک سال دیگر بازیکن رئال مادرید خواهد بود. این در حالی است که چند باشگاه مثل رم، اینترمیلان و باشگاه‌هایی از لیگ MLS برای به خدمت گرفتن او تلاش می‌کردند.

از این گذشته ناچو تایید کرد که کاپیتان جدید رئال مادرید خواهد بود. بعد از جدایی کریم بنزما و پیوستن او به الاتحاد همه منتظر بودند تا مشخص شد در غیاب کریم بازوبند کاپیتانی سفیدپوشان در اختیار کدام ستاره قرار خواهد گرفت. کاپیتان جدید رئال در فصل آینده ناچو فرناندز خواهد بود.

ناچو در صحبت‌هایی کوتاه خطاب به هواداران گفت: "من تصمیم گرفتن در رئال مادرید بمانم. مثل همیشه پیشنهادهایی وجود داشت ولی می‌خواهم یک فصل دیگر در رئال باشم و از این بابت خیلی خوشحالم".

هواداران رئال مادرید در بازی اخیر تیم‌شان مقابل اتلتیک بیلبائو در آخرین هفته لالیگا نام ناچو را از روی سکوها فریاد زدند تا به مدیران باشگاه و او بفهمانند که خواهان ماندگار شدن این ستاره هستند. ناچو کل دوران فوتبالی‌اش را در باشگاه رئال مادرید سپری کرده و 319 بار با پیراهن این تیم به میدان رفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز