خبرگزاری کار ایران

کیش گیمز؛ درخشش ستاره‌های ملی‌پوش والیبال ساحلی در روز نخست

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۰۹۱

نخستین روز رقابت‌های والیبال ساحلی «کیش گیمز» شب گذشته با درخشش ملی‌پوشان والیبالیست ایران به پایان رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم‌های حاضر در رقابت‌های والیبال ساحلی «کیش گیمز»  از شب گذشته(سه‌شنبه نهم خرداد) بازی‌های خود را میان استقبال علاقه‌مندان این رشته آغاز کردند.

در نخستین روز این مسابقات، سافت کیش در برابر پیکان بندر دیر حرفی برای گفتن نداشت و دیدار اول خود را با نتایج 21 بر 12 و 21 بر 13 واگذار کرد. آرش وکیلی و علیرضا آقاجانی در ترکیب پیکان حضور داشتند و مقتدرانه نخستین دیدار خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

شهداب یزد نیز موفق شد بومرنگ یک را با نتیجه 2 بر صفر و با نتایج 21 بر 15 و 21 بر 18 شکست دهد. موج نوشهر که در ترکیب خود بهمن سالمی و سینا شوکتی را داشت موفق شد تک بازی روز نخست خود را برابر پرشین گلستان با نتایج 21 بر 10 و 21 بر 15 پشت سر بگذارد.

در چهارمین دیدار شب گذشته نیز پرشین گلستان 2 توانست تیم کیا نظری را 21 بر 13 و 21 بر 14 شکست دهد. در دومین دیدار تیم‌ها نیز پیکان بندر دیر مقتدرانه و با نتایج 21 بر 5 و 21 بر 10 پرشین گلستان 1 را مغلوب کرد تا با دو پیروزی پیاپی، روز نخست را به پایان برساند.

پرشین گلستان 2 در تنها دیداری که به ست سوم کشیده شد ابتدا با نتیجه 21 بر 13 باخت اما در ادامه 21 بر 18 و 15 بر 11 به پیروزی رسید تا با یک پیروزی و یک شکست در انتظار روز دوم بازی‌ها بماند.

کیا نظری هم مقابل شهداب حرفی برای گفتن نداشت و در دو ست متوالی با نتایج 21 بر 10 و 21 بر 12 شکست خورد تا این تیم هم با یک پیروزی و یک شکست در انتظار ادامه مسابقات بماند.

در آخرین دیدار روز نخست مسابقات نیز بومرنگ یک و بومرنگ دو برابر یکدیگر قرار گرفتند که بومرنگ یک موفق شد در دو ست متوالی و با نتایج مشابه 21 بر 15 همنام خود را شکست دهد.

بر این اساس شهداب یزد و پیکان بندر دیر با دو پیروزی روز نخست را به پایان رساندند و بومرنگ یک، کیا نظری و پرشین گلستان 2 با یک پیروزی و یک شکست راهی محل اقامت خود شدند.

بومرنگ 2 و پرشین گلستان 1 نیز با دو شکست در انتظار معجزه‌ای برای بازگشت به رقابت‌ها هستند. موج نوشهر و سافت کیش نیز دو تیمی بودند که تنها یک بازی برگزار کردند و تکلیف‌شان تا حدود زیادی نامشخص است.

برنامه روز دوم مسابقات ساحلی کیش به این قرار است:

ساعت 19، کیا نظری – بومرنگ 2

ساعت 19:40، موج نوشهر – شرکت سافت کیش

ساعت 20:20، بومرنگ 1 – کیا نظری

ساعت 21:00، سافت کیش – پرشین گلستان 1

ساعت 21:40، پرشین گلستان 2 – شهداب یزد

ساعت 22:20، پیکان بندر دیر – موج نوشهر

ساعت 23:00، شهداب یزد – بومرنگ 2

ساعت 23:40، بومرنگ 1 – پرشین گلستان 2

رقابت‌های والیبال ساحلی کیش از روز گذشته با برگزاری 8 دیدار آغاز شد و امشب نیز با 8 دیدار دیگر ادامه خواهد داشت. گفتنی است این دیدارها از نهم خرداد به مدت 3 روز و به میزبانی جزیره کیش برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز