خبرگزاری کار ایران

سیدعباسی: بازی جذاب ولی کم گلی را در دربی پیش بینی می‌کنم/ شانس پرسپولیس کمی بیشتر است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۷۵۶

پیشکسوت استقلال و پرسپولیس در مورد وضعیت دو تیم در دربی صحبت کرد.

داود سیدعباسی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص دربی فینال جام حذفی اظهار داشت: دو تیم در شرایط خوبی به فینال رسیدند و نتایج قابل قبولی در مرحله نیمه نهایی کسب کردند که نشان از آمادگی بالای آنها دارد. پرسپولیس به واسطه قهرمانی در لیگ شرایط روحی خوبی دارد و انگیزه بالایی به بازیکنان به این واسطه منتقل شده و استقلال هم به واسطه ناکامی در لیگ برتر به دنبال جبران مافات است و این می‌تواند نیروی محرکه خوبی برای آنها باشد. پیش بینی می‌کنم بازی جذابی را شاهد باشیم ولی احتمالاً گل‌های زیادی رد و بدل نخواهد شد چرا که در بازی این چنینی دو تیم جانب احتیاط را رعایت می‌کنند.

وی افزود: شرایط فنی تیم‌ها یک بعد قضیه است و موضوعی که خیلی مهم است آمادگی روحی و روانی است. مربیان دو تیم باید تیم را از لحاظ روحی آماده این بازی کنند و هر مربی بهتر بتواند این کار را انجام دهد برگ برنده را در اختیار دارد. یحیی گل‌محمدی به واسطه تجربه بیشترش در دربی شاید اوضاع بهتری از این لحاظ داشته باشد ولی ساپینتو هم دو دربی را امسال تجربه کرده و دیگر با فضای این بازی نا آشنا نیست.

پیشکسوت فوتبال در مورد حرف و حدیث ها پیرامون انتخاب داور این مسابقه هم توضیح داد: هم اعتراض ها به داوری در فوتبال ایران بیش از حد نرمال است و هم اشتباهات داوری. به نظرم چاره این موضوع ورود تکنولوژی VAR است تا اشتباهات و اعتراضات کاهش پیدا کند. اینکه بگوییم داور خارجی بیاید دردی را دوا نمی‌کند. داوران فوتبال ما هم شریف و زحمتکش هستند ولی خب از یک طرف به تیم‌ها هم باید حق داد چرا که اشتباهات داوری امتیازات زیادی جابجا کرده است.

سیدعباسی در مورد پیش بینی خودش از نتیجه دربی هم گفت: پرسپولیس شرایط منسجم تری دارد ولی خب استقلال هم برد های خوب و پرگلی کسب کرده است. واقعا پیش بینی کار سختی است ولی خب احتمال اینکه بازی به وقت های اضافه و ضربات پنالتی هم کشیده شود زیاد است. در کل من با اینکه خودم دوست دارم استقلال پیروز بازی شود ولی خب پیش بینی بازی سخت است و شاید کمی شانس پرسپولیس را برای این بازی بیشتر بدانم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز