خبرگزاری کار ایران

نورافکن:‌ سپاهان قهرمان واقعی لیگ است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۰۳۲

امید نورافکن گفت: حتی اگر در هفته آخر لیگ جایگاه اول را به دست نیاوریم، ما قهرمان لیگ هستیم.

به گزراش ایلنا، امیدنورافکن بعد از پیروزی 5 بر صفر مقابل پیکان تهران اظهار داشت: در مسابقه با ملوان شل گرفتیم آن هم در حالی که همه چیز دست ما بود. قهرمان این فصل سپاهان اصفهان است. ما خیلی خوب بازی کردیم. در بازی امشب از دقیقه 75 تا 90 می‌توانستیم یکی دو گل دیگر به پیکان بزنیم فوق‌العاده هجومی بودیم چون به برد نیاز داشتیم سه امتیاز را گرفتیم.

وی افزود: دو ماه پیش هم پیش‌بینی کردم قهرمانی در این فصل به هفته پایانی کشیده می‌شود و همین طور هم شد. مقابل مس کرمان می‌خواهیم سه امتیاز را بگیریم.

نورافکن در مورد اینکه بازی با مس کرمان بسیار سخت است گفت: بازی حساسیت بالایی دارد البته هیچ مسابقه‌ای در لیگ آسان نیست. ما مقابل ملوان آخر بازی را شل گرفتیم و نتیجه عوض شد. ما شایسته قهرمانی در این فصل هستیم و سپاهان قهرمان این فصل است.

وی در مورد اینکه معتقد است سپاهان هفته ‌آخر قهرمان می‌شود گفت: امیدوارم همین طور باشد اما اگر ما جایگاه اول را به دست نیاوریم باز هم می‌گویم سپاهان قهرمان شده است به زغم اهالی فوتبال و تماشاگر این که فوتبال را می‌فهمند و می‌دانند پشت پرده چه چیزهایی می‌گذرد.

وی در مورد اینکه گل‌های خوبی در این هفته‌ها زده است گفت: من تمرینات خوبی انجام می‌دهم و برنامه‌ریزی و زندگی خوبی هم دارم همواره مسؤولیت‌پذیر ورزش می‌کنم و امیدوارم این راه را ادامه بدهم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز